Tema: Katastrofa
Autorius: nera\mailo.lt
Data: 2010-04-14 10:01:10
Mano versija papunkciui.
1. Rusai yra labai geri specai oru manipuliavimo srityje. Jie ten turi 
istisus institutus, kurie uzsiima oro kontrole. Paciam teko stebeti, kaip 
per 5 minutes is lektuvo pabarscius chemikalu yra issklaidomi didziausios 
liuties debesys, o po kiek laiko praskridus kitam lektuvui vel per 5 minutes 
sukeliama smarkiausia liutis.
2. 1 h pries Lenkijos prezidento lektuva nusileido zurnalistu lektuvas. 
Jokio tirsto ruko nebuvo. 15 minuciu pries atskrendant prezidento lektuvui 
pasirodo karinis rusu IL-as. Pasisukioja aplink Smolensko aerouosta ir 
isskrenda atgal i Maskva. Uzkyla rukas (11 val. dienos !!!). Pusvalandis po 
katastrofos zurnalistu filmuotose kadruose ruko nebera.
3. Tarkim, Rusai tikrai nera kalti del ruko, bet kalti vien jau del to, kad 
pasielge labai nemandagiai ir NEPASIRUPINO ruko issklaidymu. Kaip i Maskva 
pernai per geguzes 9 buvo susikviete Rusijai draugisku saliu vadovus tai 
miltelius is lektuvu barste visa diena, kad tik Maskvoje ir jos apylinkese 
sviestu saule.
3. Vaziuojam toliau. Kaip matyti is jau oficialiai paskelbtu skrydzio 
trajektorijos duomenu Lektuvas nusileidimo manevra dare tik ta viena 
vieninteli karta. Kiti tariami 3 kartai tebuvo apsukimai ratais aplink 
aerouosta.
4. Lenku pilotai (kariskiai) puikiai mokejo rusu kalba, o taip pat jau 
pazinojo Smolensko aerouosto apilinkes. Pirmasis pilotas tik pries 3 dienas 
i ta pati aerouosta jau buvo nuskraidines Lenku premijera. Tada, beje, jokiu 
problemu su rusu kalba nebuvo.
5. Taciau pats nusileidimas buvo visai nepanasus i VALDOMA nusileidima, o 
greiciau i nesuvaldoma planiravima, per greitai ir visai i sona nuo 
nusileidimo tako. Rusai tik siandien pagaliau teikesi paaiskinti, ka reiske 
dispecerio paaiskinimas, kad lenku pilotai neklause jo komandu. Pairodo 
NEBUVO JOKIO RYSIO. Pries pat tariama nusileidima lenku pilotai nustojo 
atsakineti i dispecerio komandas. Kitaip sakant tuo momentu jau NEBEVEIKE 
lenku lektuvo rysys, o, vadinasi, greiciausiai ir kita elektronika.
6. Yra liudiniko parodimas, kad pries pat nukrentant lektuvui, dingo elektra 
pastatuose esanciuose greta suduzimo vietos. Tas pats liudinikas ir 
uzsimine, kad tai labai panasu i elektromagnetinio impulsinio ginklo 
panaudojima. Ir taip tikrai rusai, kaip ir amerikieciai seniausiai toki 
ginkla turi. Besidomintiems technika tai nera jokia naujiena. Idomi detale, 
gal prisimenate, pries daugiau kaip 14 metu viename Rusijos mieste ant 
gyvenamojo penkiaaukscio nukrito vienas is didziausiu rusijos krovininiu 
lektuvu "Ruslanas", kuris gabeno 3 naujausius rusijos naikintuvus i uzsienio 
sali (kaip veliau paaiskejo sanderis buvo nelegalus, kariskiu mafija tiesiog 
ispardavinejo savo technika). Oficiali katastrofos priezastis kaip visada 
banali, blogas oras, nepatyres pilotas ir pan. ir t.t. Taciau, kaip man 
pasakojo vienas is katastrofa tirusiu tyreju, jie iskarto nustate, kad 
lektuvui kylant issijunge visi 8 lektuvo borto kompiuteriai. Lektuvui 
valdyti pakanka, kad veiktu nors 1 kompiuteris. Joks gaisras negali isvesti 
is rikiuotes visu kompiuteriu vienu metu, tik elektromagnetinis impulsinis 
ginklas (tada as ir suzinojau apie tokio ginklo egzistavima). Del riboto 
veikimo nuotolio toks ginklas efektyvus tik aerouostu prieigose.
7. Toliau testi manau nera prasmes. O del motyvu, tai tereikia tik 
atsakykiti i siuos klausimus, kokia nauda Rusijai gali atnesti Lenkijos 
nepalankaus prezidento pasalinimas, kur Rusai turi labai dideliu interesu, 
kur ir prie ko neprileisti rusu Kacinskis pazadejo Grybauskaitei?


http://www.delfi.lt/news/daily/poland/article.php?id=31033893&com=1