Tema: Re: Katastrofa
Autorius: pjezo
Data: 2010-04-15 09:40:24
gavos gydyti nebandei?

"nera"mailo.lt" <nera@mailo.lt> wrote in message news:hq3p7m$8t8$1@trimpas.omnitel.net...
> Mano versija papunkciui.
> 1. Rusai yra labai geri specai oru manipuliavimo srityje. Jie ten turi 
> istisus institutus, kurie uzsiima oro kontrole. Paciam teko stebeti, kaip 
> per 5 minutes is lektuvo pabarscius chemikalu yra issklaidomi didziausios 
> liuties debesys, o po kiek laiko praskridus kitam lektuvui vel per 5 minutes 
> sukeliama smarkiausia liutis.
> 2. 1 h pries Lenkijos prezidento lektuva nusileido zurnalistu lektuvas. 
> Jokio tirsto ruko nebuvo. 15 minuciu pries atskrendant prezidento lektuvui 
> pasirodo karinis rusu IL-as. Pasisukioja aplink Smolensko aerouosta ir 
> isskrenda atgal i Maskva. Uzkyla rukas (11 val. dienos !!!). Pusvalandis po 
> katastrofos zurnalistu filmuotose kadruose ruko nebera.
> 3. Tarkim, Rusai tikrai nera kalti del ruko, bet kalti vien jau del to, kad 
> pasielge labai nemandagiai ir NEPASIRUPINO ruko issklaidymu. Kaip i Maskva 
> pernai per geguzes 9 buvo susikviete Rusijai draugisku saliu vadovus tai 
> miltelius is lektuvu barste visa diena, kad tik Maskvoje ir jos apylinkese 
> sviestu saule.
> 3. Vaziuojam toliau. Kaip matyti is jau oficialiai paskelbtu skrydzio 
> trajektorijos duomenu Lektuvas nusileidimo manevra dare tik ta viena 
> vieninteli karta. Kiti tariami 3 kartai tebuvo apsukimai ratais aplink 
> aerouosta.
> 4. Lenku pilotai (kariskiai) puikiai mokejo rusu kalba, o taip pat jau 
> pazinojo Smolensko aerouosto apilinkes. Pirmasis pilotas tik pries 3 dienas 
> i ta pati aerouosta jau buvo nuskraidines Lenku premijera. Tada, beje, jokiu 
> problemu su rusu kalba nebuvo.
> 5. Taciau pats nusileidimas buvo visai nepanasus i VALDOMA nusileidima, o 
> greiciau i nesuvaldoma planiravima, per greitai ir visai i sona nuo 
> nusileidimo tako. Rusai tik siandien pagaliau teikesi paaiskinti, ka reiske 
> dispecerio paaiskinimas, kad lenku pilotai neklause jo komandu. Pairodo 
> NEBUVO JOKIO RYSIO. Pries pat tariama nusileidima lenku pilotai nustojo 
> atsakineti i dispecerio komandas. Kitaip sakant tuo momentu jau NEBEVEIKE 
> lenku lektuvo rysys, o, vadinasi, greiciausiai ir kita elektronika.
> 6. Yra liudiniko parodimas, kad pries pat nukrentant lektuvui, dingo elektra 
> pastatuose esanciuose greta suduzimo vietos. Tas pats liudinikas ir 
> uzsimine, kad tai labai panasu i elektromagnetinio impulsinio ginklo 
> panaudojima. Ir taip tikrai rusai, kaip ir amerikieciai seniausiai toki 
> ginkla turi. Besidomintiems technika tai nera jokia naujiena. Idomi detale, 
> gal prisimenate, pries daugiau kaip 14 metu viename Rusijos mieste ant 
> gyvenamojo penkiaaukscio nukrito vienas is didziausiu rusijos krovininiu 
> lektuvu "Ruslanas", kuris gabeno 3 naujausius rusijos naikintuvus i uzsienio 
> sali (kaip veliau paaiskejo sanderis buvo nelegalus, kariskiu mafija tiesiog 
> ispardavinejo savo technika). Oficiali katastrofos priezastis kaip visada 
> banali, blogas oras, nepatyres pilotas ir pan. ir t.t. Taciau, kaip man 
> pasakojo vienas is katastrofa tirusiu tyreju, jie iskarto nustate, kad 
> lektuvui kylant issijunge visi 8 lektuvo borto kompiuteriai. Lektuvui 
> valdyti pakanka, kad veiktu nors 1 kompiuteris. Joks gaisras negali isvesti 
> is rikiuotes visu kompiuteriu vienu metu, tik elektromagnetinis impulsinis 
> ginklas (tada as ir suzinojau apie tokio ginklo egzistavima). Del riboto 
> veikimo nuotolio toks ginklas efektyvus tik aerouostu prieigose.
> 7. Toliau testi manau nera prasmes. O del motyvu, tai tereikia tik 
> atsakykiti i siuos klausimus, kokia nauda Rusijai gali atnesti Lenkijos 
> nepalankaus prezidento pasalinimas, kur Rusai turi labai dideliu interesu, 
> kur ir prie ko neprileisti rusu Kacinskis pazadejo Grybauskaitei?
> 
> 
> http://www.delfi.lt/news/daily/poland/article.php?id=31033893&com=1
> 
>