dėl altimetro - jis visa laika turi buti pakoreguojamas pagal slegi ant žemės. Bokštas galėjo ir suklysti šiek tiek ir lėktuvas 100 metrų anksčiau nusileido. lasaZ "RimasOK" <ok@eta.takas.lt> wrote in message news:hq43jr$q7i$1@trimpas.omnitel.net... > Tai matyt čia ir politiniai reikalai. Suprantama, kad tada ir papildomos > problemos. Matyt rūkas kažkam nepasirodė neįveikiama. > > Tačiau klausimas, kaip galima supainioti aukštį jei "visa įranga veikė be > priekaištų"? > Ką rodė altimetras? > Ką rodė GPS'as (nžn, gal lėktuve jų nenaudoja?) > Ką rodė aerodromo radijo švyturiai? > Kas labiau išmano aviacija gal papasakos kaip čia taip galėjo atsitikti. > > > > > 2010.04.14 12:50, Gediminas rašė: >>> Įdomių pastebėjimų yra forumuose: >>> ... vieni kitiems pasakinejo anglų kalbos žodžius. >> >> - lenkai tai jau tikrai rusiskai moka zymiai geriau nei angliskai. >> - kad uoste rukas, manau lakunai vis tiek zinojo (suprato). >> - kad atsisake skristi i kita uosta, tai tiesiog is "kaprizo", >> garbes ivaizdzio budingo lenkams. >> >> >> >