Lyg ir buvo žadėta, kad nebus jokių paslapčių, pilotų pokalbiu stenogramas žadėjo paviešinti, bet viskas kažkaip nutilo. Gal lenkai su rusais nesusitaria dėl versijos? O gal praleidau kokią informaciją? 2010.04.14 10:01, nera"mailo.lt rašė: > Mano versija papunkciui. > 1. Rusai yra labai geri specai oru manipuliavimo srityje. Jie ten turi > istisus institutus, kurie uzsiima oro kontrole. Paciam teko stebeti, kaip > per 5 minutes is lektuvo pabarscius chemikalu yra issklaidomi didziausios > liuties debesys, o po kiek laiko praskridus kitam lektuvui vel per 5 minutes > sukeliama smarkiausia liutis. > 2. 1 h pries Lenkijos prezidento lektuva nusileido zurnalistu lektuvas. > Jokio tirsto ruko nebuvo. 15 minuciu pries atskrendant prezidento lektuvui > pasirodo karinis rusu IL-as. Pasisukioja aplink Smolensko aerouosta ir > isskrenda atgal i Maskva. Uzkyla rukas (11 val. dienos !!!). Pusvalandis po > katastrofos zurnalistu filmuotose kadruose ruko nebera. > 3. Tarkim, Rusai tikrai nera kalti del ruko, bet kalti vien jau del to, kad > pasielge labai nemandagiai ir NEPASIRUPINO ruko issklaidymu. Kaip i Maskva > pernai per geguzes 9 buvo susikviete Rusijai draugisku saliu vadovus tai > miltelius is lektuvu barste visa diena, kad tik Maskvoje ir jos apylinkese > sviestu saule. > 3. Vaziuojam toliau. Kaip matyti is jau oficialiai paskelbtu skrydzio > trajektorijos duomenu Lektuvas nusileidimo manevra dare tik ta viena > vieninteli karta. Kiti tariami 3 kartai tebuvo apsukimai ratais aplink > aerouosta. > 4. Lenku pilotai (kariskiai) puikiai mokejo rusu kalba, o taip pat jau > pazinojo Smolensko aerouosto apilinkes. Pirmasis pilotas tik pries 3 dienas > i ta pati aerouosta jau buvo nuskraidines Lenku premijera. Tada, beje, jokiu > problemu su rusu kalba nebuvo. > 5. Taciau pats nusileidimas buvo visai nepanasus i VALDOMA nusileidima, o > greiciau i nesuvaldoma planiravima, per greitai ir visai i sona nuo > nusileidimo tako. Rusai tik siandien pagaliau teikesi paaiskinti, ka reiske > dispecerio paaiskinimas, kad lenku pilotai neklause jo komandu. Pairodo > NEBUVO JOKIO RYSIO. Pries pat tariama nusileidima lenku pilotai nustojo > atsakineti i dispecerio komandas. Kitaip sakant tuo momentu jau NEBEVEIKE > lenku lektuvo rysys, o, vadinasi, greiciausiai ir kita elektronika. > 6. Yra liudiniko parodimas, kad pries pat nukrentant lektuvui, dingo elektra > pastatuose esanciuose greta suduzimo vietos. Tas pats liudinikas ir > uzsimine, kad tai labai panasu i elektromagnetinio impulsinio ginklo > panaudojima. Ir taip tikrai rusai, kaip ir amerikieciai seniausiai toki > ginkla turi. Besidomintiems technika tai nera jokia naujiena. Idomi detale, > gal prisimenate, pries daugiau kaip 14 metu viename Rusijos mieste ant > gyvenamojo penkiaaukscio nukrito vienas is didziausiu rusijos krovininiu > lektuvu "Ruslanas", kuris gabeno 3 naujausius rusijos naikintuvus i uzsienio > sali (kaip veliau paaiskejo sanderis buvo nelegalus, kariskiu mafija tiesiog > ispardavinejo savo technika). Oficiali katastrofos priezastis kaip visada > banali, blogas oras, nepatyres pilotas ir pan. ir t.t. Taciau, kaip man > pasakojo vienas is katastrofa tirusiu tyreju, jie iskarto nustate, kad > lektuvui kylant issijunge visi 8 lektuvo borto kompiuteriai. Lektuvui > valdyti pakanka, kad veiktu nors 1 kompiuteris. Joks gaisras negali isvesti > is rikiuotes visu kompiuteriu vienu metu, tik elektromagnetinis impulsinis > ginklas (tada as ir suzinojau apie tokio ginklo egzistavima). Del riboto > veikimo nuotolio toks ginklas efektyvus tik aerouostu prieigose. > 7. Toliau testi manau nera prasmes. O del motyvu, tai tereikia tik > atsakykiti i siuos klausimus, kokia nauda Rusijai gali atnesti Lenkijos > nepalankaus prezidento pasalinimas, kur Rusai turi labai dideliu interesu, > kur ir prie ko neprileisti rusu Kacinskis pazadejo Grybauskaitei? > > > http://www.delfi.lt/news/daily/poland/article.php?id=31033893&com=1 > >