Ruta rašė: > Na, tavo minimi pavadinimai kaip tik patvirtina mano teiginį dėl > asociacijų svarbos - juk tikriausiai sutiksi, kad jie buvo sukurti NE Tai tik patvirtina mano nuostatą, kad mažiausiai reikia rūpintis (kalambūrinėmis) asociacijomis ir asimiliacijomis (kaip gi čia bus, kaip gi čia bus, į ką gi čia panašu...), nes atėję net ir akmeniniai, o taip pat ir juokingai skambantys žodžiai (trademark'ai ir t.t.) puikiai ir savaime prasmingai įsisąmoninami ir suasocijuojami. Šia prasme, trumpas žodis, turintis aiškią ir pakankamai tikslią, artimą prasmę — puikus pretendentas *kietai* asociacijai greitai/lengvai susidaryti, po ko iš galvos išlaksto visos kalambūrinės asimiliacijos, jei tokių ir būta. Puikiausias to pavyzdys ir būtų tokių žodžių, kaip „kaitvietė“, „dvivietė“ tariamas panašumas į „išvietę“ (man, tiesą pasakius, tikrai nekyla jokių asociacijų su išviete; šia prasme, akivaizdu, kad tavo asociacijos — labai subjektyvios). Nebekalbant apie „dvivietę“ ir dar turbūt keletą panašių, „kaitvietė“ yra sėkmingai prigijęs, plačiai vartojamas (instrukcijose, prekybos vietose, kataloguose, reklaminiuose bukletuose, teigčiau, kad ir buityje; google'as randa ~40k rezultatų...). Šia prasme, tiesiog nematau jokio pavojaus tokiems žodžiams, kaip šaltvietė ir pan., antrą kartą gimti asociacijoms su išviete...