Tema: Re: FHD vs HD ready
Autorius: RolF2
Data: 2013-09-12 14:06:58
nelabai supratau prie ko cia PAL (Phase Alternating Line) spalvu kodavimo
metodas analoginiam 576i signalui ir h.264 SD/HD  ?
cia prirasei graziu zodziu apie "PAL moduliacijos užfiksavimą " , bet jauciu
nelabai ir pats zinai kas tai , o jei neuzfiksuos pal moduliacijos tai kas
bus ? dings spalvos? :)

jauciu reiks eit vel isnaujo mokytis :)