Tema: Re: FHD vs HD ready
Autorius: S54
Data: 2013-09-14 11:45:50
niekas nevercia kabint ant tos metines sienos
pvz galima lova apsukt , ar  telika kabint ant lubu (trosu)
jei dar negerai, lova galima apverst, pastatyt stacia o tv prikalti prie
grindu

"Kesha"  wrote in message news:l0v8um$b83$1@trimpas.omnitel.net...

Matau sunku žmonėms įsivaizduoti kokie gali būti skirtingi butai ir
išplanavimai apart chruščiovkių ir dabartinių butų...
O pas mane vienintelė siena, ant kurios galima pakabinti telika
(pakabint galima bet kur, bet aš stengiuosi, kad būtų praktinė nauda,
t.y. būtų konfortiška žiurėti, gulint lovoje)yra tik metro pločio. Jei
būtų sportinis interesas, tai ir 65" pakabinčiau, tik vaizdas būtų ne
koks - išlystų pusė teliko į šoną.