Tema: Re: FHD vs HD ready
Autorius: Kesha
Data: 2013-09-16 14:27:55

> Tai atitinkamu atstumu atsisėdęs, aišku, kad skirtumą pamatysi. Bet aš čia
> konkrečiai apie 2 metrus ir 32" teliką rašiau.

konkrečiai 32" ir 2 metrai (apie 1,8m, 6 pėdos) ir yra ta vadinamoji
riba tipo skirtumo nebuvimo, arčiau jau skiriasi, toliau jau ne, o bet
tačiau, teorija yra teorija, nes šiuo atveju skaičiuojama grynai
įskaitant tik rezoliuciją, tiksliau taško dydį, bet jei įskaičiuoti
visus kitus faktorius, tai fullHD visada yra geriau nei ne full...
kaip pvz. imkim liniją, kurią 1080p sudarys 2 pikseliai, o va 720p bus
1 arba 2, priklausomai nuo to, kaip sugalvos piešti, todėl ir bus
skirtumas net žiūrint iš toliau, visos  teorijos imamos žiūrint
judančius vaizdus ar kokį margą paveikslą, ten skirtumas minimalus.
Kam mažai, jei užtenka daug.