Tema: Re: FHD vs HD ready
Autorius: Kesha
Data: 2013-09-13 17:54:14
Matau sunku žmonėms įsivaizduoti kokie gali būti skirtingi butai ir
išplanavimai apart chruščiovkių ir dabartinių butų...
O pas mane vienintelė siena, ant kurios galima pakabinti telika
(pakabint galima bet kur, bet aš stengiuosi, kad būtų praktinė nauda,
t.y. būtų konfortiška žiurėti, gulint lovoje)yra tik metro pločio. Jei
būtų sportinis interesas, tai ir 65" pakabinčiau, tik vaizdas būtų ne
koks - išlystų pusė teliko į šoną.