Tema: Re: FHD vs HD ready
Autorius: mooney
Data: 2013-09-12 19:33:00
rezoliucija yra ne pirmoje ir ne antroje vietoje vaizdo kokybei. bet kaina
nuo kokybes priklauso irgi

"as"  wrote in message news:l0rjpl$tqc$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki.

Ieškojau 32" LCD TV. Žiūrima bus 90 proc. nemokami LT kanalai ir 10 filmai
iš interneto (dažniausiai ne FHD). Kaip ir buvau išsirinkęs Samsung 32F6100
(3D nereikia, bet pagalvojau, kad kuo aukštesnės klasės TV, tuo geresnė bus
vaizdo kokybė). Tačiau viename užsienio forume perskaičiau, kad SD turiniui
žiūrėti geriau pirkti HD ready, o ne FHD TV, nes kainuos pigiau (na koks
100-200 Lt nėra labai aktualu) ir net bus geresnė vaizdo kokybė (tai jau
svarbu). Kokia Jūsų nuomonė?
Gal tada kitą kokį rinktis nei mano minėtas Samsung?