Tema: Re: FHD vs HD ready
Autorius: Kesha
Data: 2013-09-16 12:30:16
> Sveiki.
>
> Dar ta pačia tema. Avitelos ekspertas pasakė, kad FHD reikalingas, kai filmai
> žiūrimi iš Blue-ray diskų ar HDD kai filmo dydis apie 30-40 GB, o iš
> interneto siunčiami neišnaudos tos raiškos ir užtenka HD ready TV.
> Su turimu media plejeriu kai kurie žiūrimi filmai ir HD TV kanalai internetu
> rodomi 1080 raiška. Tai čia tas "tikrasis" HD turinys ir jam žiūrėti geriau
> FHD TV ar jokio skirtumo nepastabėsiu su HD ready TV?

Egzpertai, kaip visada yra egzpertai...
aš tik galiu pasakyti, kad nusišnekėjo eilinį kartą.
jei žiūrimi ne vien tik SD kanalai, tai reikia imti fullHD, o jei
žiūrimi tik SD, tai irgi reikia imti fullHD :) nes šiandien nežiūri, o
rytoj užsinorėsi, o bet tačiau, kadangi telikas taip dažnai nekeičiamas
daigtas, tai imi fullHD.