Trumpai yra taip: Pirktus per interneta daiktus (gyvus, sveikus, pilnos komplektacijos) per 2 savaites gali su priezastim is lempos (tipo, "nepatiko", "negrazus") grazint. Daiktui, nepriklausomai nuo pirkimo budo, sugedus per garantini laikotarpi, jei netenkina standartines proceduros, turi rastiskai priduodamas daikta pasirinkt norima varianta - remonta, keitima nauju, daline kompensacija ar pilna pinigu grazinima (pastarieji 2 variantai netaikomi menkaverciu gedimu atveju, zinoma, matrica jau esminis gedimas). Is cia matomos informacijos panasu, kad pats nei pareiskei nora per 2 savaites (jei pirkta buvo internetu) tiesiog daikta grazint, nei pasirinkai kompensacijos pobudzio priduodamas daikta garantiniam aptarnavimui, tai speciau, kad sudu pasitaskymu dabar ir teliks uzsiimt... -- Caponi http://caponi.skelbimai.lt/ "HDi" <gal@ir.ne> wrote in message news:mbcp07$se7$1@trimpas.omnitel.net... > Nagi vagi, SUTAISĖ teliką, per nebežinau kiek laiko. Skambino iš pabaltijo > atstovybės LV net porą kartų, (kalbėta apie 25min x 2) kai pasakiau, kad > jei jūs akli okulistą aplankykit, jie priėmė sprendimą ir pakeitė matricą. > > Deja, manęs tai netenkina, noriu apdergti LG service.lt ir pirktipigu.lt > visom įmanomom priemonėm už jų šūdmaliavimą. > > Kadangi esu bjauri asmenybė, ieškau nuorodos į istatymą, kur pardavėjas > per 14 dienų privalo keisti arba grąžinti pinigus. > Viena ausimi girdėjau, kad tai negalioja televizoriams, el prietaisams ir > t.t., bet spėju senų diedų sapalionės čia. > > Turiu vieno serviso išvadą, kad gedimo nėra, o kito serviso išvada: plėmas > ekrane, atlikti darbai: keista matrica. > > Tai dabar beliko kažkaip viską sudėt į krūvą ir padrabstyt šūdais tas > kontoras, per kurias praradau kokias 8h savo gyvenimo ir mėnesį neturėjau > to ką įsigyjau. > > Any ideas?