A vot bbz kaip ten is tikruju, kada tas "pirkimo" momentas skaitosi? Jei sumokejai internetu tada taip, internetine parduotuve. O jei mokejai vietoj grynais? "mindis" <mindis@nulldev.com> wrote in message news:mbf2hh$pg3$1@trimpas.omnitel.net... > ne nu pyzdiec, kaip tai ne internetine, jei ju inetinej pardej pirktas, > tik pristatymo budas kitas ir tiek. nx debilai. jau galvojau normalesne > sita kontora. > On 2015.02.10 18:53, S54 wrote: >> kai as grazinau per 2 savaites samsungo smart BD grotuva del to kad >> veike baisiai letai, >> Skytechas reikalavo kad butu neispakuotas. Nes tipo jei atsiimi prekes >> ju ofise o ne paštu gauni, nesiskaito internetine prekyba. >> Teko graziai suklijuot viska kad atrodytu kaip is gamyklos. >> Tada klausia o tai iskur zinai kad grotuvas letas? Sakau - forume >> perskaičiau :-))) >> >> "Caponi" wrote in message news:mbcss3$vcg$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Trumpai yra taip: >> >> Pirktus per interneta daiktus (gyvus, sveikus, pilnos komplektacijos) per >> 2 >> savaites gali su priezastim is lempos (tipo, "nepatiko", "negrazus") >> grazint. >> Daiktui, nepriklausomai nuo pirkimo budo, sugedus per garantini >> laikotarpi, >> jei netenkina standartines proceduros, turi rastiskai priduodamas daikta >> pasirinkt norima varianta - remonta, keitima nauju, daline kompensacija >> ar >> pilna pinigu grazinima (pastarieji 2 variantai netaikomi menkaverciu >> gedimu >> atveju, zinoma, matrica jau esminis gedimas). >> >> Is cia matomos informacijos panasu, kad pats nei pareiskei nora per 2 >> savaites (jei pirkta buvo internetu) tiesiog daikta grazint, nei >> pasirinkai >> kompensacijos pobudzio priduodamas daikta garantiniam aptarnavimui, tai >> speciau, kad sudu pasitaskymu dabar ir teliks uzsiimt... >> >> >