ne nu pyzdiec, kaip tai ne internetine, jei ju inetinej pardej pirktas, tik pristatymo budas kitas ir tiek. nx debilai. jau galvojau normalesne sita kontora. On 2015.02.10 18:53, S54 wrote: > kai as grazinau per 2 savaites samsungo smart BD grotuva del to kad > veike baisiai letai, > Skytechas reikalavo kad butu neispakuotas. Nes tipo jei atsiimi prekes > ju ofise o ne paštu gauni, nesiskaito internetine prekyba. > Teko graziai suklijuot viska kad atrodytu kaip is gamyklos. > Tada klausia o tai iskur zinai kad grotuvas letas? Sakau - forume > perskaičiau :-))) > > "Caponi" wrote in message news:mbcss3$vcg$1@trimpas.omnitel.net... > > Trumpai yra taip: > > Pirktus per interneta daiktus (gyvus, sveikus, pilnos komplektacijos) per 2 > savaites gali su priezastim is lempos (tipo, "nepatiko", "negrazus") > grazint. > Daiktui, nepriklausomai nuo pirkimo budo, sugedus per garantini laikotarpi, > jei netenkina standartines proceduros, turi rastiskai priduodamas daikta > pasirinkt norima varianta - remonta, keitima nauju, daline kompensacija ar > pilna pinigu grazinima (pastarieji 2 variantai netaikomi menkaverciu gedimu > atveju, zinoma, matrica jau esminis gedimas). > > Is cia matomos informacijos panasu, kad pats nei pareiskei nora per 2 > savaites (jei pirkta buvo internetu) tiesiog daikta grazint, nei pasirinkai > kompensacijos pobudzio priduodamas daikta garantiniam aptarnavimui, tai > speciau, kad sudu pasitaskymu dabar ir teliks uzsiimt... > >