On 2015.02.11 12:20, markoh wrote: > PAgal viską jie turėjo priimti iš davęs daiGtą ir siųsti servisui, ir > gavę išvadą toliau siūlyt variantus: taisyti, keisti kitu, grąžinti > atgal pinigus.... > bent jau taip Kilobaitas pasielgė mano atveju. > Ne visi tokie kaip kilobaitas. Mano atveju po kelių email, bigbox iš vis neatsakinėjo, tipo px, daviau serviso kontaktus, pats ir kreipkis, vežk ir t.t. Blogiausia, kad kartais neturi laiko/noro/nervų ginčytis ir susiorganizuoji tiesiai su servisu. O ten jau vėl kita dainelė. Mano atveju, atvažiavo, pasiėmė teliką, sutaisė, atvežė ir nedavė JOKIŲ popieriukų ir t.t.:) Na tipo TV paėmė, tada gražino, turėtų būti įrašai knygutėj dėl garantinio remonto ir pan... Aišku gali sakyt, pats kaltas, turi žiūrėt ir pan, nu bet iš kitos pusės - kas čia per tvarka?