sunku buvo paklausyti ka kiti kalba apie LG... aisku cia jau kumscia po musio, nu bet vat se tau. drabstymasis baigisi tuo kad paaukosi dar N valandu ir pasieksi daugiu daugiausiai tik savipatenkinima kad buvai teisus, nors realiai spoksosi i tai ka jau ir taip spoksai. bjauru. Kurmis "HDi" <gal@ir.ne> parašė naujienų news:mbcp07$se7$1@trimpas.omnitel.net... > Nagi vagi, SUTAISĖ teliką, per nebežinau kiek laiko. Skambino iš pabaltijo > atstovybės LV net porą kartų, (kalbėta apie 25min x 2) kai pasakiau, kad > jei jūs akli okulistą aplankykit, jie priėmė sprendimą ir pakeitė matricą. > > Deja, manęs tai netenkina, noriu apdergti LG service.lt ir pirktipigu.lt > visom įmanomom priemonėm už jų šūdmaliavimą. > > Kadangi esu bjauri asmenybė, ieškau nuorodos į istatymą, kur pardavėjas > per 14 dienų privalo keisti arba grąžinti pinigus. > Viena ausimi girdėjau, kad tai negalioja televizoriams, el prietaisams ir > t.t., bet spėju senų diedų sapalionės čia. > > Turiu vieno serviso išvadą, kad gedimo nėra, o kito serviso išvada: plėmas > ekrane, atlikti darbai: keista matrica. > > Tai dabar beliko kažkaip viską sudėt į krūvą ir padrabstyt šūdais tas > kontoras, per kurias praradau kokias 8h savo gyvenimo ir mėnesį neturėjau > to ką įsigyjau. > > Any ideas?