vos gavęs daiktą, aš iš kart kreipiausi į pardavėją ant rytojaus, ir sakau keisk, jis man parašė mandagų laišką. cituoju: "Matome – reikalingas serviso patvirtinimas ir jei patvirtins defektą – pakeisime nauju arba grąžinsime pinigėlius. Siūlome kreiptis į AG servisą jūsų mieste http://www.agservice.lt/Pages/Client.aspx arba kitą jums patogesnį LG autorizuotą servisą. Pagarbiai gražios dienos ir gero laiko linkėdamas, Simonas PirktiPigu.lt komanda Mob. Tel.: +370 691 80008 Parduotuvė: Žygio g. 90, Vilnius, LT-08242 UAB Baltic Trade Company" 2015-02-10 14:17, Caponi rašė: > Trumpai yra taip: > > Pirktus per interneta daiktus (gyvus, sveikus, pilnos komplektacijos) > per 2 savaites gali su priezastim is lempos (tipo, "nepatiko", > "negrazus") grazint. > Daiktui, nepriklausomai nuo pirkimo budo, sugedus per garantini > laikotarpi, jei netenkina standartines proceduros, turi rastiskai > priduodamas daikta pasirinkt norima varianta - remonta, keitima nauju, > daline kompensacija ar pilna pinigu grazinima (pastarieji 2 variantai > netaikomi menkaverciu gedimu atveju, zinoma, matrica jau esminis gedimas). > > Is cia matomos informacijos panasu, kad pats nei pareiskei nora per 2 > savaites (jei pirkta buvo internetu) tiesiog daikta grazint, nei > pasirinkai kompensacijos pobudzio priduodamas daikta garantiniam > aptarnavimui, tai speciau, kad sudu pasitaskymu dabar ir teliks uzsiimt... > >