Tema: Re: kolonëlës klipsch
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-02-04 00:10:12
aš tik nelabai suprantu, kodėl _AŠ_ turiu pasiduot, jei ten rašo tą 
patį, ką aš rašau antra diena be jokių guglų ir interneto.

"As shown above, Class-A will give vanishingly low levels of distortion 
at low levels. Based on many amplifier tests over the years, I also know 
that a Class-AB amp can do exactly the same, but at all levels below 
clipping (not just low levels). Whether the overall advantages and 
disadvantages of a Class-A amp are worth the effort is entirely up to 
you - if having one makes you feel better (and especially so if you 
build it yourself), then there is no reason to avoid having one."

Kai tuo tarpu tu bandai visam pasauliui įrodyt, kad AB stiprintuvai turi 
kažkokių problemų su dideliais signalo lygiais. Taip, tavo 
nekorektiškuose maketuose turi, bet tikrai ne realiose, gerose 
realizacijose :)


On 02/03/2011 11:51 PM, CodeC wrote:
> On 02/03/2011 11:46 PM, CodeC wrote:
>> On 02/03/2011 10:33 PM, Dainiushas wrote:
>>> čią tą schemą pats sugalvojai? Tikrai tikrai ten viskas gerai joje?
>>>
>>> http://www.electronics-tutorials.ws/amplifier/amp_7.html
>>> http://www.allaboutcircuits.com/vol_6/chpt_6/10.html galų gale, toks
>>> vaikiškas jau. Nes matau, esmės nelabai pagauni šitų reikalų....
>>>
>>
>> as tau irgi galiu linka duoti, biski rimtesni. dar galeciau ir knyga
>> duoti, kurioje su labai daug formuliu irodyta tas pats, ka ten raso ir
>> ka as tau bandau irodyt.
>>
>> http://sound.westhost.com/class-a.htm
>>
>> yra ten ir ne apie class b bei ab parasyta nemazai.
>> jei jau mano zodziai nieko nereiskia tai kitur pasidomek.
>
> beje dar butinai paskaityk antra dali. ten butent lygina A klase su AB:
>
> http://sound.westhost.com/class-a2.htm
>
> ar DAR vis nepasiduosi?:)
>
>>
>>
>>>>>
>>>>> tai apie dvitaktį stiprintuvą gi kalbam, kitas petys bus jau seniai
>>>>> atsidaręs...
>>>>
>>>> NUSISNEKI. eik i o.binaries ir ziurek kol daeis. poto susiorganizuok
>>>> maketine ir prisimink ka mokeisi kazkada (jeigu).
>>>>
>>>>
>>>>>
>>
>