bet tai gal nomialai varžų tokie, kad užsibiasintų tiek kiek reikia, o ne tiek, kad būtų galima simuliatoriuje pažiūrėt į laiptukus? On 02/04/2011 11:41 AM, CodeC wrote: > On 02/03/2011 10:45 PM, Dainiushas wrote: >> tu daryk, daryk su diodais. Ir nepamiršk ramybės srovę pamatuot! > > beje, pastudijau nemazai schemu. visose normaliose PP AB klases > stiprintuvuose bias'inimas daromas butent taip kaip padariau as - 4 > varzom, nu dar plius potencas paderinimui. normliom schemom vadinu tas, > kurios orientuotos i kokybe o ne kiekybe. > glai kad ir cia pasiziureti. > > http://www.bonavolta.ch/hobby/en/audio/audioel.htm#Solid%20State%20Amps > > ir gal kita karta neskubek pyzdavotis pirma googlo nuoroda atsidares ir > pamates kitokia bias shema nei tau kazkas parode. nes panasu pats > nelabai kerti ka tie diodai ten veikia ir kiek is ju naudos praktikoje. > >> >> >> On 02/03/2011 10:40 PM, CodeC wrote: >>> On 02/03/2011 10:33 PM, Dainiushas wrote: >>>> čią tą schemą pats sugalvojai? Tikrai tikrai ten viskas gerai joje? >>> >>> apart dideliu signalo nuostoliu - viskas. dariau special for you, kad >>> pamatytum tranzu poros nevienodumus. jei tu galvoji, kad bias'inimas su >>> diodais kanors keicia, tai tuoj as tuo irodysiu kad ne :) ale ant kiek >>> tu atkaklus nesamones irodinet. nekalbant kad pats neisigilini net i >>> tai, ka pats man nuorodose dalini. >>> siaip va kol as darysiu TAU antra varianta, tai gali isreiksti savo >>> nuomone apie tai, kas mano schemoje negerai ir kas pasikeis sudejus >>> diodus? o mes va ne uz ilgo ir patikrinsim kiek tu teisybes parasysi. >>> >>>> >>>> http://www.electronics-tutorials.ws/amplifier/amp_7.html >>>> http://www.allaboutcircuits.com/vol_6/chpt_6/10.html galų gale, toks >>>> vaikiškas jau. Nes matau, esmės nelabai pagauni šitų reikalų.... >>>> >>>>>> >>>>>> tai apie dvitaktį stiprintuvą gi kalbam, kitas petys bus jau seniai >>>>>> atsidaręs... >>>>> >>>>> NUSISNEKI. eik i o.binaries ir ziurek kol daeis. poto susiorganizuok >>>>> maketine ir prisimink ka mokeisi kazkada (jeigu). >>>>> >>>>> >>>>>> >>> >> >