On 02/04/2011 02:09 PM, Dainiushas wrote: > šitais > > Užbiasink simuliatoriui su trim diodais ir įmesk laiptų screenshot'ą. Ačiū o tai gal su 15 diodu uzbiasinti is karto, nx cia smulkintis? beje, what a brilliant idea, siekiant kokybes, schemoje vieninteli TIESISKA elementa rezistoriu, pakeisti NETIESISKU! tu cia rimtai apie praktini schemotechnikos panaudojima, apie realybe sneki? sunku su tavim. > > > > On 02/04/2011 01:27 PM, CodeC wrote: >> On 02/04/2011 01:13 PM, CodeC wrote: >>> On 02/04/2011 12:05 PM, Dainiushas wrote: >>>> ble.... tu rimtai vis dar nesupratai, kad B klasė "laiptuoja" prie mažo >>>> signalo o ne prie didelio? :) >>> >>> genijau, B klase laiptuoja VIENODAI prie bet kokio signalo lygio. >>> AB klase nelaiptuoja prie labai mazo signalo lygio, laiptuoja vis labiau >>> didejant signalo lygiui. kol galu gale priearteja prie B klases 'laipto' >>> dydzio, tik tiek, kad su zymiai didesniais iskraipymais prie beveik >>> maksimalaus galingumo, lyginant su B klase. todel klausyti dideliais >>> galingumais, B klase yra geriau. klausyti tyliai A klase yra geriau. AB >>> klase skirta pardavimams daryti. hau and goodbye. >> >> beje, jei butum skaites bent viena rimtesne knyga ta tema, kur >> palieciama ir istorija audio aparaturos siek tiek, tai zinotum, kad AB >> klases stiprintuvai vartotojams ir buvo sugalvoti tam, kad ipirsti >> nuomonem, kas 2 in 1 yra labai gerai ir kad gauni abieju klasiu pliusus >> - kokybe ir galinguma. tuo tarpu yra atvirksciai - gauni abieju klasiu >> MINUSUS. tyliai groja daug blogiau nei A klase, garsiai groja DAR ZYMIAI >> blogiau nei B klase. sveikas atvykes i realybe. >> >>> >>>> >>>> >>>> On 02/04/2011 11:10 AM, CodeC wrote: >>>>> On 02/04/2011 11:02 AM, Contax wrote: >>>>>> Na, A klaseje dirbantis visiems zinomas italo Ciuffoli >>>>>> stiprintuvas ne >>>>>> lempinis, bet is visu mano klausytu stiprintuvu vienas geriausiai ir >>>>>> svariausiai grojanciu. Tiesa ausinimo norint nuimti 10W reikia gero. >>>>>> Bet >>>>>> lempinis SE stiprintuvas kaistu ne kiek ne maziau, tik tiek kad >>>>>> lempos to >>>>>> uzkaitimo nebijo. >>>>> >>>>> as tai jau nematau prasmes dainiushui kazka aiskint ir pasakot. tuo >>>>> labiau siulyt klausyt, nes jis sava religija turi. kas antram www >>>>> puslapyje pilna info su grafiskai atvaizduotais duomenim ir >>>>> skirtumais, >>>>> kuo skiriasi AB nuo A klases, kas tai sukelia, kas itakoja. kruvos >>>>> projektu, kur zmones kambary sildo su A klases stiprintuvais, turbut >>>>> siaip sau. ir kokios to pasekmes. as jam bandziau irodyt, kad dauguma >>>>> pirktiniu buitiniu stiprintuvu groja prastai, del to kad juose visi >>>>> kraneliai prisukti ir sutaupyta visur kur imanoma. ir kad pirkt 3dB >>>>> jautresnes koloneles komplektuojant su tokiu stiprintuvu nera jokios >>>>> prasmes, nes gros vienodai ir maziau jautrios. tai jis galu gale >>>>> suprates kaip veikia tranzistorius viska pakeite kita linkme, pradejo >>>>> irodineti kad TEORISKAI imanoma AB klase datempti iki tiek, kad ji >>>>> beveik visa laika gros A klasej ir tureti gera skambesi. lyg as buciau >>>>> tai neiges ar apskritai apie tai butu buvusi diskusija. nu tai ka su >>>>> juo >>>>> diskutuot dar. cia isvis ne gincas, nes nera apie ka gincytis. >>>>> >>>>>> >>>>>> "Dainiushas"<skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:iigepp$c1r$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> gincas ne tustokas, o labai tuscias :). Apie simetriskumus, tai >>>>>>> viskas >>>>>>> kaip ir aisku, tam ir yra neigiamas griztamas rysys - o kiek jis >>>>>>> blogai, >>>>>>> priklauso nuo konkrecios realizacijos. Situacija dar blogesne su >>>>>>> lauko >>>>>>> tranzistoriais, paskutiniu pasiekimu nezinau, bet dar pries keleta >>>>>>> metu >>>>>>> p-kanaliai daresi pakankamai sunkiai. >>>>>>> >>>>>>> O kas link A klases - vis tiek man atrodo, kad ji skirta lempoms. >>>>>>> Nes >>>>>>> tuos >>>>>>> pacius 10W gaut su tranzistoriais, jau bus lengvai problematiska, >>>>>>> ypac >>>>>>> nenaudojant skiriamojo transformatoriaus. Gi su mazesniais >>>>>>> galingumais, >>>>>>> bus kruva problemu su akustika. >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >