On 03/09/2010 01:48 PM, linuji wrote: > nu yra logikos ties tais 220 AG. > bet turetu but gal kiek daugiau. > nes jei daugiau galios- truksta sukibimo.. ir niekaip neprispausi priekio > prie zemes, kad kabintu padangos.. o kai galas ar 4x4 - jau kitaip. gali > panaudot oro srauta prispaudimui.. oro srauta prispaudimui gali naudot tiek priekiui tiek galui. bet oro srautas atsiranda tik nuo tam tikro greicio pakankamas, kai pradeda itaka daryti aerodinamika. o pajudejimui is vietos svarbiausia jegos vektorius, kuris prispaudzia galinius ratus, todel priekis sukasi ant vietos. > > > "Exo"<exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message > news:hn5ca8$7tb$1@trimpas.omnitel.net... >> Tokiu atvëju, sekantis klausimas: kodël supercarus daro arba RWD arba 4WD? >> >> >> -- >> EXO >> Vilnius, +37064445484 >> http://www.lietuvosgamta.com >> http://www.lietuvosgamta.com/Foto >> http://rastai.lietuvosgamta.com >> >> >> >>> tik pat, kaip ir ziulis vernas rase apie 60 mph limita >>> >>> "Exo"<exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message >>> news:hn5aqf$5e5$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Sveiki, >>>> >>>> Kaþkada per TopGear esu girdëjæs apie FWD technologiná limità kuris >>>> siekia ties 220AG. Kiek tame yra tiesos? >>>> >>>> >> > >