As kalbu apie dabartini RS, o ne ta kur 10 metu senumo. "Arturas Rotar" <arotar@balticum-tv.lt> parašė naujienų news:hn7f1k$80e$1@trimpas.omnitel.net... > tai kad ford focus rs jau buvo... > "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message > news:hn63es$9hm$1@trimpas.omnitel.net... >> Kai ta alfa romeo gamino, nebuvo nei ford, nei scirroco su 265aj ar 304aj >> :) >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų >> news:hn61em$79q$1@trimpas.omnitel.net... >>> tipo tučio golfą atpisa? >>> >>> "[nemielas]" <nemielas_TRINTI_@gmail.com> wrote in message >>> news:hn60jr$6cn$1@trimpas.omnitel.net... >>>> prie to pacio ar tik ne AR 147 GTA TopGear'as pavadino kazkada kaip >>>> greiciausiai issibegejanti FWD. >>>> >>>> >>>> "Arturas Rotar" <arotar@balticum-tv.lt> wrote in message >>>> news:hn5el7$bpn$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> James May sake apie 220.O siaip TG kalbedami apie belenkurias alfas >>>>> visada mini 250 ag. Ir po to paaiskina kodel - o gi todel kad: >>>>> 1) kaip jau kazkas cia minejo, judant is vietos visa mase pereina i >>>>> automobilio gala ir tuo metu priekiniai ratai turi maziau sukibimo, o >>>>> galiniai daugiau. O kai dar tie priekiniai ratai yra sukami tu paciu >>>>> minetu 250 ag tai masina ne taip efektyviai isibeges kaip RWD, o ir >>>>> greitam isibegejimui reikes jau "advanced" vairuotojo, kuris mokes su >>>>> gazu zaisti. >>>>> 2) priekiniai ratai pas masinas atlieka dar ir kitus darbus - tokius >>>>> kaip vairavimas bei didzioji stabymo dalis. O jei ta visa darnuma >>>>> isderini apkraudamas dideliu galingumu bei sukimo momentu - >>>>> vaziuodamas i posuki, ciut daugiau paspaudus gaza tu nebesuksi, o >>>>> vaziuosi tiesiai del to pacio prabuksavimo. "Bahuriskai" - nuolat >>>>> "understeerinsi". >>>>> 3) galingi FWD automobiliai turi toki dalyka kaip "torqsteer" (nzn >>>>> kaip lietuviskai) - pradedi staigiai judet is vietos ir matai kaip >>>>> nevaldoma masina is pradziu metasi pvz i kaire, po to pati i desine :) >>>>> Tos pacios alfos megino ta efekta sumazinti su dvigubu svirciu pakaba >>>>> (vietoj mcpherson'o) bet vistiek tas efektas jauciasi (net ir su >>>>> ijungtu TCS'u). >>>>> >>>>> Atsakant i klausima - tokio kaip "limito" nera. Tiesiog idealiausiai >>>>> automobilis valdomas kaip pvz iki 220-250 ag (priklauso nuo >>>>> kostrukcijos, nuo diferencialo, ratu geometrijos ir kt veiksniu). >>>>> Niekas nesako, kad virs tos ribos neimanoma suvalyt automobilio :) >>>>> Tiesog labai tiketina, kad jis ne bus taip efektyviai ir lengvai >>>>> valdomas :) >>>>> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message >>>>> news:hn5aqf$5e5$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Sveiki, >>>>>> >>>>>> Kažkada per TopGear esu girdėjęs apie FWD technologinį limitą kuris >>>>>> siekia ties 220AG. Kiek tame yra tiesos? >>>>>> >>>>>> >>>>>> -- >>>>>> EXO >>>>>> Vilnius, +37064445484 >>>>>> http://www.lietuvosgamta.com >>>>>> http://www.lietuvosgamta.com/Foto >>>>>> http://rastai.lietuvosgamta.com >>>>>> >>>>> >>>>> > >