Pats zinai, kad ne stebuklingas vairo stiprintuvas cia kaltas. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų news:hn65qa$cb8$1@trimpas.omnitel.net... > nu tai zajabys, reiškias vairo stiprintuvus visi ima iš ten pat :) > > "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message > news:hn65ha$c00$1@trimpas.omnitel.net... >> O mes cia apie limitus bulkai kalbam, ar siuolaikiniam automobiliam? >> >> Beje civic typeR naujasis irgi neturi problemu su ~300aj. >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų >> news:hn65cp$bqj$1@trimpas.omnitel.net... >>> o tu bulką gainiojai? >>> >>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message >>> news:hn655g$bj7$1@trimpas.omnitel.net... >>>> O tu bent viena is ju vairavai? Fordas jokiu problemu neturi irgi. >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų >>>> news:hn64kj$b0r$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> čia su sąlyga jei elektrinis vairo stiprintuvas ir jei jis >>>>> susetupintas tai pat teisingai kaip pas VW..... >>>>> >>>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>> news:hn63d7$9fs$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Na del torque steer bizki breda pavarei. Pavairuok siuolaikinius fwd >>>>>> su 265aj ar 300aj ;) >>>>>> >>>>>> "Arturas Rotar" <arotar@balticum-tv.lt> parašė naujienų >>>>>> news:hn5el7$bpn$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> James May sake apie 220.O siaip TG kalbedami apie belenkurias alfas >>>>>>> visada mini 250 ag. Ir po to paaiskina kodel - o gi todel kad: >>>>>>> 1) kaip jau kazkas cia minejo, judant is vietos visa mase pereina i >>>>>>> automobilio gala ir tuo metu priekiniai ratai turi maziau sukibimo, >>>>>>> o galiniai daugiau. O kai dar tie priekiniai ratai yra sukami tu >>>>>>> paciu minetu 250 ag tai masina ne taip efektyviai isibeges kaip RWD, >>>>>>> o ir greitam isibegejimui reikes jau "advanced" vairuotojo, kuris >>>>>>> mokes su gazu zaisti. >>>>>>> 2) priekiniai ratai pas masinas atlieka dar ir kitus darbus - tokius >>>>>>> kaip vairavimas bei didzioji stabymo dalis. O jei ta visa darnuma >>>>>>> isderini apkraudamas dideliu galingumu bei sukimo momentu - >>>>>>> vaziuodamas i posuki, ciut daugiau paspaudus gaza tu nebesuksi, o >>>>>>> vaziuosi tiesiai del to pacio prabuksavimo. "Bahuriskai" - nuolat >>>>>>> "understeerinsi". >>>>>>> 3) galingi FWD automobiliai turi toki dalyka kaip "torqsteer" (nzn >>>>>>> kaip lietuviskai) - pradedi staigiai judet is vietos ir matai kaip >>>>>>> nevaldoma masina is pradziu metasi pvz i kaire, po to pati i desine >>>>>>> :) Tos pacios alfos megino ta efekta sumazinti su dvigubu svirciu >>>>>>> pakaba (vietoj mcpherson'o) bet vistiek tas efektas jauciasi (net ir >>>>>>> su ijungtu TCS'u). >>>>>>> >>>>>>> Atsakant i klausima - tokio kaip "limito" nera. Tiesiog idealiausiai >>>>>>> automobilis valdomas kaip pvz iki 220-250 ag (priklauso nuo >>>>>>> kostrukcijos, nuo diferencialo, ratu geometrijos ir kt veiksniu). >>>>>>> Niekas nesako, kad virs tos ribos neimanoma suvalyt automobilio :) >>>>>>> Tiesog labai tiketina, kad jis ne bus taip efektyviai ir lengvai >>>>>>> valdomas :) >>>>>>> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message >>>>>>> news:hn5aqf$5e5$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Sveiki, >>>>>>>> >>>>>>>> Kažkada per TopGear esu girdėjęs apie FWD technologinį limitą kuris >>>>>>>> siekia ties 220AG. Kiek tame yra tiesos? >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> -- >>>>>>>> EXO >>>>>>>> Vilnius, +37064445484 >>>>>>>> http://www.lietuvosgamta.com >>>>>>>> http://www.lietuvosgamta.com/Foto >>>>>>>> http://rastai.lietuvosgamta.com >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>>