kewle rūko :) -- '(oo)' "[nemielas]" <nemielas_TRINTI_@gmail.com> wrote in message news:hn6gaa$npd$1@trimpas.omnitel.net... > tai va ko VW is ukmerges gatves pabego nuo gondos kuo toliau - kad nesuuostu > niekas... :O > kewle, pasiaiskink!!! ;))) > > > "nuno" <nuno@nuno.nuno> wrote in message > news:hn6fbg$n2e$1@trimpas.omnitel.net... >> VW setupina Hondai stiprintuvus? >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų >> news:hn65qa$cb8$1@trimpas.omnitel.net... >>> nu tai zajabys, reiškias vairo stiprintuvus visi ima iš ten pat :) >>> >>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message >>> news:hn65ha$c00$1@trimpas.omnitel.net... >>>> O mes cia apie limitus bulkai kalbam, ar siuolaikiniam automobiliam? >>>> >>>> Beje civic typeR naujasis irgi neturi problemu su ~300aj. >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų >>>> news:hn65cp$bqj$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> o tu bulką gainiojai? >>>>> >>>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>> news:hn655g$bj7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> O tu bent viena is ju vairavai? Fordas jokiu problemu neturi irgi. >>>>>> >>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų >>>>>> news:hn64kj$b0r$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> čia su sąlyga jei elektrinis vairo stiprintuvas ir jei jis >>>>>>> susetupintas tai pat teisingai kaip pas VW..... >>>>>>> >>>>>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:hn63d7$9fs$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Na del torque steer bizki breda pavarei. Pavairuok siuolaikinius fwd >>>>>>>> su 265aj ar 300aj ;) >>>>>>>> >>>>>>>> "Arturas Rotar" <arotar@balticum-tv.lt> parašė naujienų >>>>>>>> news:hn5el7$bpn$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> James May sake apie 220.O siaip TG kalbedami apie belenkurias alfas >>>>>>>>> visada mini 250 ag. Ir po to paaiskina kodel - o gi todel kad: >>>>>>>>> 1) kaip jau kazkas cia minejo, judant is vietos visa mase pereina i >>>>>>>>> automobilio gala ir tuo metu priekiniai ratai turi maziau sukibimo, >>>>>>>>> o galiniai daugiau. O kai dar tie priekiniai ratai yra sukami tu >>>>>>>>> paciu minetu 250 ag tai masina ne taip efektyviai isibeges kaip >>>>>>>>> RWD, o ir greitam isibegejimui reikes jau "advanced" vairuotojo, >>>>>>>>> kuris mokes su gazu zaisti. >>>>>>>>> 2) priekiniai ratai pas masinas atlieka dar ir kitus darbus - >>>>>>>>> tokius kaip vairavimas bei didzioji stabymo dalis. O jei ta visa >>>>>>>>> darnuma isderini apkraudamas dideliu galingumu bei sukimo momentu - >>>>>>>>> vaziuodamas i posuki, ciut daugiau paspaudus gaza tu nebesuksi, o >>>>>>>>> vaziuosi tiesiai del to pacio prabuksavimo. "Bahuriskai" - nuolat >>>>>>>>> "understeerinsi". >>>>>>>>> 3) galingi FWD automobiliai turi toki dalyka kaip "torqsteer" (nzn >>>>>>>>> kaip lietuviskai) - pradedi staigiai judet is vietos ir matai kaip >>>>>>>>> nevaldoma masina is pradziu metasi pvz i kaire, po to pati i desine >>>>>>>>> :) Tos pacios alfos megino ta efekta sumazinti su dvigubu svirciu >>>>>>>>> pakaba (vietoj mcpherson'o) bet vistiek tas efektas jauciasi (net >>>>>>>>> ir su ijungtu TCS'u). >>>>>>>>> >>>>>>>>> Atsakant i klausima - tokio kaip "limito" nera. Tiesiog >>>>>>>>> idealiausiai automobilis valdomas kaip pvz iki 220-250 ag >>>>>>>>> (priklauso nuo kostrukcijos, nuo diferencialo, ratu geometrijos ir >>>>>>>>> kt veiksniu). Niekas nesako, kad virs tos ribos neimanoma suvalyt >>>>>>>>> automobilio :) Tiesog labai tiketina, kad jis ne bus taip >>>>>>>>> efektyviai ir lengvai valdomas :) >>>>>>>>> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message >>>>>>>>> news:hn5aqf$5e5$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Sveiki, >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Kažkada per TopGear esu girdėjęs apie FWD technologinį limitą >>>>>>>>>> kuris siekia ties 220AG. Kiek tame yra tiesos? >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>> EXO >>>>>>>>>> Vilnius, +37064445484 >>>>>>>>>> http://www.lietuvosgamta.com >>>>>>>>>> http://www.lietuvosgamta.com/Foto >>>>>>>>>> http://rastai.lietuvosgamta.com >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>>