nu tai zajabys, reiškias vairo stiprintuvus visi ima iš ten pat :) "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message news:hn65ha$c00$1@trimpas.omnitel.net... > O mes cia apie limitus bulkai kalbam, ar siuolaikiniam automobiliam? > > Beje civic typeR naujasis irgi neturi problemu su ~300aj. > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų > news:hn65cp$bqj$1@trimpas.omnitel.net... >> o tu bulką gainiojai? >> >> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message >> news:hn655g$bj7$1@trimpas.omnitel.net... >>> O tu bent viena is ju vairavai? Fordas jokiu problemu neturi irgi. >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų >>> news:hn64kj$b0r$1@trimpas.omnitel.net... >>>> čia su sąlyga jei elektrinis vairo stiprintuvas ir jei jis susetupintas >>>> tai pat teisingai kaip pas VW..... >>>> >>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>> news:hn63d7$9fs$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Na del torque steer bizki breda pavarei. Pavairuok siuolaikinius fwd >>>>> su 265aj ar 300aj ;) >>>>> >>>>> "Arturas Rotar" <arotar@balticum-tv.lt> parašė naujienų >>>>> news:hn5el7$bpn$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> James May sake apie 220.O siaip TG kalbedami apie belenkurias alfas >>>>>> visada mini 250 ag. Ir po to paaiskina kodel - o gi todel kad: >>>>>> 1) kaip jau kazkas cia minejo, judant is vietos visa mase pereina i >>>>>> automobilio gala ir tuo metu priekiniai ratai turi maziau sukibimo, o >>>>>> galiniai daugiau. O kai dar tie priekiniai ratai yra sukami tu paciu >>>>>> minetu 250 ag tai masina ne taip efektyviai isibeges kaip RWD, o ir >>>>>> greitam isibegejimui reikes jau "advanced" vairuotojo, kuris mokes su >>>>>> gazu zaisti. >>>>>> 2) priekiniai ratai pas masinas atlieka dar ir kitus darbus - tokius >>>>>> kaip vairavimas bei didzioji stabymo dalis. O jei ta visa darnuma >>>>>> isderini apkraudamas dideliu galingumu bei sukimo momentu - >>>>>> vaziuodamas i posuki, ciut daugiau paspaudus gaza tu nebesuksi, o >>>>>> vaziuosi tiesiai del to pacio prabuksavimo. "Bahuriskai" - nuolat >>>>>> "understeerinsi". >>>>>> 3) galingi FWD automobiliai turi toki dalyka kaip "torqsteer" (nzn >>>>>> kaip lietuviskai) - pradedi staigiai judet is vietos ir matai kaip >>>>>> nevaldoma masina is pradziu metasi pvz i kaire, po to pati i desine >>>>>> :) Tos pacios alfos megino ta efekta sumazinti su dvigubu svirciu >>>>>> pakaba (vietoj mcpherson'o) bet vistiek tas efektas jauciasi (net ir >>>>>> su ijungtu TCS'u). >>>>>> >>>>>> Atsakant i klausima - tokio kaip "limito" nera. Tiesiog idealiausiai >>>>>> automobilis valdomas kaip pvz iki 220-250 ag (priklauso nuo >>>>>> kostrukcijos, nuo diferencialo, ratu geometrijos ir kt veiksniu). >>>>>> Niekas nesako, kad virs tos ribos neimanoma suvalyt automobilio :) >>>>>> Tiesog labai tiketina, kad jis ne bus taip efektyviai ir lengvai >>>>>> valdomas :) >>>>>> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message >>>>>> news:hn5aqf$5e5$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Sveiki, >>>>>>> >>>>>>> Kažkada per TopGear esu girdėjęs apie FWD technologinį limitą kuris >>>>>>> siekia ties 220AG. Kiek tame yra tiesos? >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> -- >>>>>>> EXO >>>>>>> Vilnius, +37064445484 >>>>>>> http://www.lietuvosgamta.com >>>>>>> http://www.lietuvosgamta.com/Foto >>>>>>> http://rastai.lietuvosgamta.com >>>>>>> >>>>>> >>>>>>