James May sake apie 220.O siaip TG kalbedami apie belenkurias alfas visada mini 250 ag. Ir po to paaiskina kodel - o gi todel kad: 1) kaip jau kazkas cia minejo, judant is vietos visa mase pereina i automobilio gala ir tuo metu priekiniai ratai turi maziau sukibimo, o galiniai daugiau. O kai dar tie priekiniai ratai yra sukami tu paciu minetu 250 ag tai masina ne taip efektyviai isibeges kaip RWD, o ir greitam isibegejimui reikes jau "advanced" vairuotojo, kuris mokes su gazu zaisti. 2) priekiniai ratai pas masinas atlieka dar ir kitus darbus - tokius kaip vairavimas bei didzioji stabymo dalis. O jei ta visa darnuma isderini apkraudamas dideliu galingumu bei sukimo momentu - vaziuodamas i posuki, ciut daugiau paspaudus gaza tu nebesuksi, o vaziuosi tiesiai del to pacio prabuksavimo. "Bahuriskai" - nuolat "understeerinsi". 3) galingi FWD automobiliai turi toki dalyka kaip "torqsteer" (nzn kaip lietuviskai) - pradedi staigiai judet is vietos ir matai kaip nevaldoma masina is pradziu metasi pvz i kaire, po to pati i desine :) Tos pacios alfos megino ta efekta sumazinti su dvigubu svirciu pakaba (vietoj mcpherson'o) bet vistiek tas efektas jauciasi (net ir su ijungtu TCS'u). Atsakant i klausima - tokio kaip "limito" nera. Tiesiog idealiausiai automobilis valdomas kaip pvz iki 220-250 ag (priklauso nuo kostrukcijos, nuo diferencialo, ratu geometrijos ir kt veiksniu). Niekas nesako, kad virs tos ribos neimanoma suvalyt automobilio :) Tiesog labai tiketina, kad jis ne bus taip efektyviai ir lengvai valdomas :) "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message news:hn5aqf$5e5$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > > Kažkada per TopGear esu girdėjęs apie FWD technologinį limitą kuris siekia > ties 220AG. Kiek tame yra tiesos? > > > -- > EXO > Vilnius, +37064445484 > http://www.lietuvosgamta.com > http://www.lietuvosgamta.com/Foto > http://rastai.lietuvosgamta.com >