O mes cia apie limitus bulkai kalbam, ar siuolaikiniam automobiliam? Beje civic typeR naujasis irgi neturi problemu su ~300aj. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų news:hn65cp$bqj$1@trimpas.omnitel.net... > o tu bulką gainiojai? > > "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message > news:hn655g$bj7$1@trimpas.omnitel.net... >> O tu bent viena is ju vairavai? Fordas jokiu problemu neturi irgi. >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų >> news:hn64kj$b0r$1@trimpas.omnitel.net... >>> čia su sąlyga jei elektrinis vairo stiprintuvas ir jei jis susetupintas >>> tai pat teisingai kaip pas VW..... >>> >>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message >>> news:hn63d7$9fs$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Na del torque steer bizki breda pavarei. Pavairuok siuolaikinius fwd su >>>> 265aj ar 300aj ;) >>>> >>>> "Arturas Rotar" <arotar@balticum-tv.lt> parašė naujienų >>>> news:hn5el7$bpn$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> James May sake apie 220.O siaip TG kalbedami apie belenkurias alfas >>>>> visada mini 250 ag. Ir po to paaiskina kodel - o gi todel kad: >>>>> 1) kaip jau kazkas cia minejo, judant is vietos visa mase pereina i >>>>> automobilio gala ir tuo metu priekiniai ratai turi maziau sukibimo, o >>>>> galiniai daugiau. O kai dar tie priekiniai ratai yra sukami tu paciu >>>>> minetu 250 ag tai masina ne taip efektyviai isibeges kaip RWD, o ir >>>>> greitam isibegejimui reikes jau "advanced" vairuotojo, kuris mokes su >>>>> gazu zaisti. >>>>> 2) priekiniai ratai pas masinas atlieka dar ir kitus darbus - tokius >>>>> kaip vairavimas bei didzioji stabymo dalis. O jei ta visa darnuma >>>>> isderini apkraudamas dideliu galingumu bei sukimo momentu - >>>>> vaziuodamas i posuki, ciut daugiau paspaudus gaza tu nebesuksi, o >>>>> vaziuosi tiesiai del to pacio prabuksavimo. "Bahuriskai" - nuolat >>>>> "understeerinsi". >>>>> 3) galingi FWD automobiliai turi toki dalyka kaip "torqsteer" (nzn >>>>> kaip lietuviskai) - pradedi staigiai judet is vietos ir matai kaip >>>>> nevaldoma masina is pradziu metasi pvz i kaire, po to pati i desine :) >>>>> Tos pacios alfos megino ta efekta sumazinti su dvigubu svirciu pakaba >>>>> (vietoj mcpherson'o) bet vistiek tas efektas jauciasi (net ir su >>>>> ijungtu TCS'u). >>>>> >>>>> Atsakant i klausima - tokio kaip "limito" nera. Tiesiog idealiausiai >>>>> automobilis valdomas kaip pvz iki 220-250 ag (priklauso nuo >>>>> kostrukcijos, nuo diferencialo, ratu geometrijos ir kt veiksniu). >>>>> Niekas nesako, kad virs tos ribos neimanoma suvalyt automobilio :) >>>>> Tiesog labai tiketina, kad jis ne bus taip efektyviai ir lengvai >>>>> valdomas :) >>>>> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message >>>>> news:hn5aqf$5e5$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Sveiki, >>>>>> >>>>>> Kažkada per TopGear esu girdėjęs apie FWD technologinį limitą kuris >>>>>> siekia ties 220AG. Kiek tame yra tiesos? >>>>>> >>>>>> >>>>>> -- >>>>>> EXO >>>>>> Vilnius, +37064445484 >>>>>> http://www.lietuvosgamta.com >>>>>> http://www.lietuvosgamta.com/Foto >>>>>> http://rastai.lietuvosgamta.com >>>>>> >>>>> >>>>>