aš tikrai žinau kad jis kaltas. O tu galvoji, kad kažkas kita? "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message news:hn65u2$cgr$1@trimpas.omnitel.net... > Pats zinai, kad ne stebuklingas vairo stiprintuvas cia kaltas. > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų > news:hn65qa$cb8$1@trimpas.omnitel.net... >> nu tai zajabys, reiškias vairo stiprintuvus visi ima iš ten pat :) >> >> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message >> news:hn65ha$c00$1@trimpas.omnitel.net... >>> O mes cia apie limitus bulkai kalbam, ar siuolaikiniam automobiliam? >>> >>> Beje civic typeR naujasis irgi neturi problemu su ~300aj. >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų >>> news:hn65cp$bqj$1@trimpas.omnitel.net... >>>> o tu bulką gainiojai? >>>> >>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>> news:hn655g$bj7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> O tu bent viena is ju vairavai? Fordas jokiu problemu neturi irgi. >>>>> >>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų >>>>> news:hn64kj$b0r$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> čia su sąlyga jei elektrinis vairo stiprintuvas ir jei jis >>>>>> susetupintas tai pat teisingai kaip pas VW..... >>>>>> >>>>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:hn63d7$9fs$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Na del torque steer bizki breda pavarei. Pavairuok siuolaikinius fwd >>>>>>> su 265aj ar 300aj ;) >>>>>>> >>>>>>> "Arturas Rotar" <arotar@balticum-tv.lt> parašė naujienų >>>>>>> news:hn5el7$bpn$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> James May sake apie 220.O siaip TG kalbedami apie belenkurias alfas >>>>>>>> visada mini 250 ag. Ir po to paaiskina kodel - o gi todel kad: >>>>>>>> 1) kaip jau kazkas cia minejo, judant is vietos visa mase pereina i >>>>>>>> automobilio gala ir tuo metu priekiniai ratai turi maziau sukibimo, >>>>>>>> o galiniai daugiau. O kai dar tie priekiniai ratai yra sukami tu >>>>>>>> paciu minetu 250 ag tai masina ne taip efektyviai isibeges kaip >>>>>>>> RWD, o ir greitam isibegejimui reikes jau "advanced" vairuotojo, >>>>>>>> kuris mokes su gazu zaisti. >>>>>>>> 2) priekiniai ratai pas masinas atlieka dar ir kitus darbus - >>>>>>>> tokius kaip vairavimas bei didzioji stabymo dalis. O jei ta visa >>>>>>>> darnuma isderini apkraudamas dideliu galingumu bei sukimo momentu - >>>>>>>> vaziuodamas i posuki, ciut daugiau paspaudus gaza tu nebesuksi, o >>>>>>>> vaziuosi tiesiai del to pacio prabuksavimo. "Bahuriskai" - nuolat >>>>>>>> "understeerinsi". >>>>>>>> 3) galingi FWD automobiliai turi toki dalyka kaip "torqsteer" (nzn >>>>>>>> kaip lietuviskai) - pradedi staigiai judet is vietos ir matai kaip >>>>>>>> nevaldoma masina is pradziu metasi pvz i kaire, po to pati i desine >>>>>>>> :) Tos pacios alfos megino ta efekta sumazinti su dvigubu svirciu >>>>>>>> pakaba (vietoj mcpherson'o) bet vistiek tas efektas jauciasi (net >>>>>>>> ir su ijungtu TCS'u). >>>>>>>> >>>>>>>> Atsakant i klausima - tokio kaip "limito" nera. Tiesiog >>>>>>>> idealiausiai automobilis valdomas kaip pvz iki 220-250 ag >>>>>>>> (priklauso nuo kostrukcijos, nuo diferencialo, ratu geometrijos ir >>>>>>>> kt veiksniu). Niekas nesako, kad virs tos ribos neimanoma suvalyt >>>>>>>> automobilio :) Tiesog labai tiketina, kad jis ne bus taip >>>>>>>> efektyviai ir lengvai valdomas :) >>>>>>>> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message >>>>>>>> news:hn5aqf$5e5$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Sveiki, >>>>>>>>> >>>>>>>>> Kažkada per TopGear esu girdėjęs apie FWD technologinį limitą >>>>>>>>> kuris siekia ties 220AG. Kiek tame yra tiesos? >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> -- >>>>>>>>> EXO >>>>>>>>> Vilnius, +37064445484 >>>>>>>>> http://www.lietuvosgamta.com >>>>>>>>> http://www.lietuvosgamta.com/Foto >>>>>>>>> http://rastai.lietuvosgamta.com >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>>