Tema: Re: Tikras ar netikras tepalo spaudimo testas?
Autorius: HDi
Data: 2010-09-02 16:12:17
jokiu bedu. nereik skiest. pamastykim logiskai: tai yra vandens uzdara
sistema, kada ji purskia? tada kai buna uzvirinta nes vanduo pleciasi ir
susidaro beshinas spaudimas. bet ir tai, guoliui kai uzvirindavau paleto
atsukdavau ir butent uzkurtai. o vandens pompa nekocioja tOkio spaudimo kad
svirkstu.
sakau vienintelis svirkstimo imanomumas tai uzvirintas vanduo pavarius ralio
rezimu ir skubus atsukimas.

laukiu nesulaukiu kai atsuksiu tavo propke, o tu stovesi issiziojes ir
plytinej za adno da padarysiu xalia :D