On 09/03/2010 02:08 PM, Dainiushas wrote: > nelabai įsivaizduoju ką tu ten sukinėjai, bet tik pradėjus sukt viskas > lipa lauk. Visgi, senesnis daiGtas pas tave buvo is turetu 8 masinu, nuo 1.0 iki 3.0, su turbom ar be ju, dyzelis, dujos ar benzas, nei vienai atsukus bakelio dangteli niekas nebego. tikrink antifrizo lygi arba remontuokis ausinimo sistema. > > "CodeC" <co@coco.co> wrote in message > news:i5qj2g$eog$1@trimpas.omnitel.net... >> On 09/03/2010 09:17 AM, Dainiushas wrote: >>> kur privažiuot su BMW, kad pabandytum atsukt? :) >> >> kur tik nori. 2.5l tai esu siukiojes simta kartu. netikiu kad 1.8 >> kazkuo ten ypatinga. >> >>> >>> "HDi" <ner@mailo.nena> wrote in message >>> news:i5o6p0$u29$1@trimpas.omnitel.net... >>>> prie to pacio off su protu neverdancios temperaturos be problemu >>>> atidarai ir nieko nebuna. nereik sukt kaip vandens butelio istroskus. >>>> >>>> >>>> >>>> "Audrius R." <info@fotoideja.lt> wrote in message >>>> news:i5o6kh$ti3$2@trimpas.omnitel.net... >>>>> On 09/02/2010 03:49 PM, niekas wrote: >>>>>> o del ko negalima atidarinet kamscio ? iskyrus kad galbut variklis >>>>>> priges, ir galbut biski motoras apsitaskys, nieko neigiamo >>>>>> nesugalvoju >>>>>> :) kaip sakot ? >>>>> >>>>> Kiek ne į temą. Prieš gerus trejetą metų bandžiau suprasti, kodėl >>>>> negalima ant užkurto variklio atidaryti radiatoriaus kamščio. >>>>> Skaudėjo. :) >>>> >>>> >>>> >>