> > nu tarkim, neskaudinsim sirdies... > kazkaip tokie teiginiai, kaip "pasatas vaziuoja, o bmw stovedamas byra" kažkas iš konteksto, nu bet px, tarkim. Kita vertu, kol važiuoja px, tegul byra. Tik, formuluotė turėjo būt kitokia, nes tikrai nestovi ta mašina > sunkiai pamirstami, bet px. neprasyk, nepacituosiu. > > p.s. isivaizduoji, kad tavo 1.8 zoliapjove turi labiau kaisti nei tarkim > 2.2 benzas turbo (probe)? nes anos tai vamzdis raudonas budavo ir galejai > ta bakeli sukiot kiek nori. pats visa ausinimo sistema perrinkau. > Čia ta kur 147AG? Pas žoliapjovę netragiškai mažiau, 118AG... arba 143AG jei naujesnis variklis. O tikrai Probe'ės aušinimo skysčio temperatūra buvo laikoma iki 110C? Ar visgi ten buvo ~80C termostatas? Kita vertus, ar ne px, skirtingai nuo probės nereikia ten net nagų kišt, bent jau kol kas.