On 09/03/2010 03:12 PM, Dainiushas wrote: >> >> nu tarkim, neskaudinsim sirdies... >> kazkaip tokie teiginiai, kaip "pasatas vaziuoja, o bmw stovedamas byra" > > kažkas iš konteksto, nu bet px, tarkim. Kita vertu, kol važiuoja px, > tegul byra. Tik, formuluotė turėjo būt kitokia, nes tikrai nestovi ta > mašina > >> sunkiai pamirstami, bet px. neprasyk, nepacituosiu. >> >> p.s. isivaizduoji, kad tavo 1.8 zoliapjove turi labiau kaisti nei >> tarkim 2.2 benzas turbo (probe)? nes anos tai vamzdis raudonas budavo >> ir galejai ta bakeli sukiot kiek nori. pats visa ausinimo sistema >> perrinkau. >> > > Čia ta kur 147AG? Pas žoliapjovę netragiškai mažiau, 118AG... arba 143AG > jei naujesnis variklis. nzn kiek pas mane buvo nematavau, bet buvo keltas slegis turbinos. kiek, irgi nzn, nes ne as keliau. iki 100 per 6.3s vaziavo. gerai pavaikius atsidarius kapota degintis galima buvo. > > O tikrai Probe'ės aušinimo skysčio temperatūra buvo laikoma iki 110C? Ar > visgi ten buvo ~80C termostatas? Kita vertus, ar ne px, skirtingai nuo > probės nereikia ten net nagų kišt, bent jau kol kas. > > o tikrai pas tave turi buti 110C ??? cia visuose bmw 318 taip?