On 09/03/2010 02:14 PM, Dainiushas wrote: > tai gal prilėkt, ant kiemo sutaisysi? Nes jau du metai tokia sugedus > važinėja..... kad kiek pamenu is o.a.bmw tai ji daugiau remontuojama nei vazinejama. > > "CodeC" <co@coco.co> wrote in message > news:i5ql77$iou$1@trimpas.omnitel.net... >> On 09/03/2010 02:08 PM, Dainiushas wrote: >>> nelabai įsivaizduoju ką tu ten sukinėjai, bet tik pradėjus sukt viskas >>> lipa lauk. Visgi, senesnis daiGtas pas tave buvo >> >> is turetu 8 masinu, nuo 1.0 iki 3.0, su turbom ar be ju, dyzelis, >> dujos ar benzas, nei vienai atsukus bakelio dangteli niekas nebego. >> tikrink antifrizo lygi arba remontuokis ausinimo sistema. >> >>> >>> "CodeC" <co@coco.co> wrote in message >>> news:i5qj2g$eog$1@trimpas.omnitel.net... >>>> On 09/03/2010 09:17 AM, Dainiushas wrote: >>>>> kur privažiuot su BMW, kad pabandytum atsukt? :) >>>> >>>> kur tik nori. 2.5l tai esu siukiojes simta kartu. netikiu kad 1.8 >>>> kazkuo ten ypatinga. >>>> >>>>> >>>>> "HDi" <ner@mailo.nena> wrote in message >>>>> news:i5o6p0$u29$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> prie to pacio off su protu neverdancios temperaturos be problemu >>>>>> atidarai ir nieko nebuna. nereik sukt kaip vandens butelio istroskus. >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Audrius R." <info@fotoideja.lt> wrote in message >>>>>> news:i5o6kh$ti3$2@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> On 09/02/2010 03:49 PM, niekas wrote: >>>>>>>> o del ko negalima atidarinet kamscio ? iskyrus kad galbut variklis >>>>>>>> priges, ir galbut biski motoras apsitaskys, nieko neigiamo >>>>>>>> nesugalvoju >>>>>>>> :) kaip sakot ? >>>>>>> >>>>>>> Kiek ne į temą. Prieš gerus trejetą metų bandžiau suprasti, kodėl >>>>>>> negalima ant užkurto variklio atidaryti radiatoriaus kamščio. >>>>>>> Skaudėjo. :) >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>> >>