fizikos pasimokyk. On 2010-09-03 14:12, CodeC wrote: > On 09/03/2010 02:08 PM, Dainiushas wrote: >> nelabai įsivaizduoju ką tu ten sukinėjai, bet tik pradėjus sukt viskas >> lipa lauk. Visgi, senesnis daiGtas pas tave buvo > > is turetu 8 masinu, nuo 1.0 iki 3.0, su turbom ar be ju, dyzelis, dujos > ar benzas, nei vienai atsukus bakelio dangteli niekas nebego. tikrink > antifrizo lygi arba remontuokis ausinimo sistema. > >> >> "CodeC" <co@coco.co> wrote in message >> news:i5qj2g$eog$1@trimpas.omnitel.net... >>> On 09/03/2010 09:17 AM, Dainiushas wrote: >>>> kur privažiuot su BMW, kad pabandytum atsukt? :) >>> >>> kur tik nori. 2.5l tai esu siukiojes simta kartu. netikiu kad 1.8 >>> kazkuo ten ypatinga. >>> >>>> >>>> "HDi" <ner@mailo.nena> wrote in message >>>> news:i5o6p0$u29$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> prie to pacio off su protu neverdancios temperaturos be problemu >>>>> atidarai ir nieko nebuna. nereik sukt kaip vandens butelio istroskus. >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "Audrius R." <info@fotoideja.lt> wrote in message >>>>> news:i5o6kh$ti3$2@trimpas.omnitel.net... >>>>>> On 09/02/2010 03:49 PM, niekas wrote: >>>>>>> o del ko negalima atidarinet kamscio ? iskyrus kad galbut variklis >>>>>>> priges, ir galbut biski motoras apsitaskys, nieko neigiamo >>>>>>> nesugalvoju >>>>>>> :) kaip sakot ? >>>>>> >>>>>> Kiek ne į temą. Prieš gerus trejetą metų bandžiau suprasti, kodėl >>>>>> negalima ant užkurto variklio atidaryti radiatoriaus kamščio. >>>>>> Skaudėjo. :) >>>>> >>>>> >>>>> >>> >