Tema: Re: Tikras ar netikras tepalo spaudimo testas?
Autorius: CodeC
Data: 2010-09-03 14:29:29
On 09/03/2010 02:24 PM, Dainiushas wrote:
> nžn ką tu ten pameni, bet kažką ne tą. Nes jau 40kkm nuriedėjo.... o
> remontuot tik vis ruošiamasi bet vis nėra laiko. Ai, stabdžių diskus
> pakeičiau. Afigienas remontas.

nu tarkim, neskaudinsim sirdies...
kazkaip tokie teiginiai, kaip "pasatas vaziuoja, o bmw stovedamas byra"
sunkiai pamirstami, bet px. neprasyk, nepacituosiu.

p.s. isivaizduoji, kad tavo 1.8 zoliapjove turi labiau kaisti nei tarkim
2.2 benzas turbo (probe)? nes anos tai vamzdis raudonas budavo ir
galejai ta bakeli sukiot kiek nori. pats visa ausinimo sistema perrinkau.