Papildysiu. Apie variklius be DPF (iki 2005 metu) kazko blogo pasakyti labai negalima. O naujesniuose su DPF naudojama ganetinai netobula, be priedu, DPF isvalymo sistema su savo visomis neigiamomis pasekmemis, reikia pilti specialų tepala, sekti tepalo lygį, stengis vis pasivazineti didesniais atstumais, kad įvyktų regeneracija ir t.t. Priesingu atveju kas būna galima pailiustruoti: http://www.mazda6forums.co.uk/forum/index.php/topic,1289.0.html Vaziuoke daugiasvirte pakaba, viskas kaip ir ok, silpna vieta stabilizatoriaus įvorės, bet jos kainuoja 7-50LT, pakeisti nėra sunku, taip kad gal didelės bėdos ir nėra. Salonas labai tvarkingas, viskas išdėliota ergonimiškai, garso izoliacija pusėtina. Kėbulas. Rūdyja tragiškai. Visur kur tik įmanoma. Visumoje tai neblogas automobilis, pats jau 5 metai eksplotuoju. Nuvažiuota arti 200 tkm. > Variklis Mazdos, kuro sistema Denso. Toyota'os berods irgi DENSO, tai > > karts nuo karto pasigirsta, kad purkštukai neamžini... > > On 07/06/2011 05:42 PM, Velnias wrote: >> Kas zino kieno tie 2.0 dyzeliai yra Mazdose 6? Pacios Mazdos, Fordo ar >> dar kieno? Kokiomis problemomis jie skundziasi, kaip patikimumas? Kaip >> pati masina be rudijimo kokiu dar tipiniu bedu turi? >