Tema: Re: Mazda 6 dyzeliniai varkliai
Autorius: Vitas
Data: 2011-07-06 19:57:41
Papildysiu.
Apie variklius be DPF (iki 2005 metu) kazko blogo pasakyti labai negalima. O 
naujesniuose su DPF naudojama ganetinai netobula, be priedu,  DPF isvalymo 
sistema su savo visomis neigiamomis pasekmemis, reikia pilti specialų 
tepala, sekti tepalo lygį, stengis vis pasivazineti didesniais atstumais, 
kad įvyktų regeneracija ir t.t. Priesingu atveju kas būna galima 
pailiustruoti:
http://www.mazda6forums.co.uk/forum/index.php/topic,1289.0.html

Vaziuoke daugiasvirte pakaba, viskas kaip ir ok, silpna vieta 
stabilizatoriaus įvorės, bet jos kainuoja 7-50LT, pakeisti nėra sunku, taip 
kad gal didelės bėdos ir nėra.

Salonas labai tvarkingas, viskas išdėliota ergonimiškai, garso izoliacija 
pusėtina.

Kėbulas. Rūdyja tragiškai. Visur kur tik įmanoma.

Visumoje tai neblogas automobilis, pats jau 5 metai eksplotuoju. Nuvažiuota 
arti 200 tkm.

> Variklis Mazdos, kuro sistema Denso. Toyota'os berods irgi DENSO, tai > 
> karts nuo karto pasigirsta, kad purkštukai neamžini...
>
> On 07/06/2011 05:42 PM, Velnias wrote:
>> Kas zino kieno tie 2.0 dyzeliai yra Mazdose 6? Pacios Mazdos, Fordo ar
>> dar kieno? Kokiomis problemomis jie skundziasi, kaip patikimumas? Kaip
>> pati masina be rudijimo kokiu dar tipiniu bedu turi?
>