> Papildysiu. > Apie variklius be DPF (iki 2005 metu) kazko blogo pasakyti labai negalima. O > naujesniuose su DPF naudojama ganetinai netobula, be priedu, DPF isvalymo > sistema su savo visomis neigiamomis pasekmemis, ta prasme, netobula? O kokia yra tobula? Ir apskritai, prie ko ten priedai? > reikia pilti specialø > tepala, sekti tepalo lygá, stengis vis pasivazineti didesniais atstumais, > kad ávyktø regeneracija ir t.t. Priesingu atveju kas bûna galima > pailiustruoti: > http://www.mazda6forums.co.uk/forum/index.php/topic,1289.0.html > Čia kaip suprantu tepalo paėmimas - prie ko ten DPF'as? Tepalus reikia normaliais intervalais keist ir bus OK. > Vaziuoke daugiasvirte pakaba, viskas kaip ir ok, silpna vieta > stabilizatoriaus ávorës, bet jos kainuoja 7-50LT, pakeisti nëra sunku, taip > kad gal didelës bëdos ir nëra. > > Salonas labai tvarkingas, viskas iðdëliota ergonimiðkai, garso izoliacija > pusëtina. > > Këbulas. Rûdyja tragiðkai. Visur kur tik ámanoma. > > Visumoje tai neblogas automobilis, pats jau 5 metai eksplotuoju. Nuvaþiuota > arti 200 tkm. > >> Variklis Mazdos, kuro sistema Denso. Toyota'os berods irgi DENSO, tai> >> karts nuo karto pasigirsta, kad purkðtukai neamþini... >> >> On 07/06/2011 05:42 PM, Velnias wrote: >>> Kas zino kieno tie 2.0 dyzeliai yra Mazdose 6? Pacios Mazdos, Fordo ar >>> dar kieno? Kokiomis problemomis jie skundziasi, kaip patikimumas? Kaip >>> pati masina be rudijimo kokiu dar tipiniu bedu turi? >> > >