Tema: Re: Mazda 6 dyzeliniai varkliai
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-07-06 22:06:44
o tu Dieve mano, koks dar AdBlue pas PSA? Eolis ten, brangi ir daugumoj 
atvejų nereikalinga huinia, kuri daro tą patį - sukelia temperatūrą 
išmetimo trakte. Apskritai, kas link regeneracijos, pagrindinis 
faktorius yra atstumas nuo variklio iki filtro. Jei jis nedidelis, 
užtenka ir to paties kuro, jei didesni - reikia jau visokių pagalbinių 
skysčių. VAG'as dažniausiai naudoja regeneraciją be papildomų skysčių, 
bet bent jau anksčiau berods kažkuriuose kevaluose jie buvo naudojami - 
nes kebulas neleido filtrą įkomponuot pakankamai arti variklio. Tai tiek.

Dėl tepalų, aš visgi kažkodėl įsivaizduoju, kad jei keist juos kas 
10-15kkm, tai toj vietoj nebus jokių problemų, ką bepiltum.

On 07/06/2011 10:00 PM, Vitas wrote:
> Na yra pvz Peugeot naudoja DPF sistemà kur karts nuo karto ápurðkiama
> ðlapalo "Ad-Blue" á kurà, kuris atesit sumaþina suodþiø uþsidegimo
> temperatûra, todël jie greièiau sudega ir nesikaupia filtre. Kitas bûdas yra
> karts nuo karto sukelti deginiø temperatûra iki 600C, kuomet sudega suodþiai
> filtre.
> O ðiuo mazdos atveju yra iðmetimo ciklo metu ápurðkiama degalø su tikslu,
> kad jie uþsidegtø prie filtro ir iðdegintø já, bet nutinka taip, kad dalis
> kuro patenka á karterá, todël tepalo daugëja ir net ant matuoklës yra þymë X
> kuomet iki jos prikyla tepalas, tuomet jau BÛTINAI reikia keisti. Negano to,
> jei nenaudojamas specealus ACEA C1 standarto tepalas, tuomet susidaro tokie
> terðalai kaip tame pvz, uþkemða tepalo paëmimà ir toliau kas bûna jau
> matët..
>
>> ta prasme, netobula? O kokia yra tobula? Ir apskritai, prie ko ten
>> priedai?
>>
>>
>> Èia kaip suprantu tepalo paëmimas - prie ko ten DPF'as? Tepalus reikia
>> normaliais intervalais keist ir bus OK.
>
>