o tu Dieve mano, koks dar AdBlue pas PSA? Eolis ten, brangi ir daugumoj atvejų nereikalinga huinia, kuri daro tą patį - sukelia temperatūrą išmetimo trakte. Apskritai, kas link regeneracijos, pagrindinis faktorius yra atstumas nuo variklio iki filtro. Jei jis nedidelis, užtenka ir to paties kuro, jei didesni - reikia jau visokių pagalbinių skysčių. VAG'as dažniausiai naudoja regeneraciją be papildomų skysčių, bet bent jau anksčiau berods kažkuriuose kevaluose jie buvo naudojami - nes kebulas neleido filtrą įkomponuot pakankamai arti variklio. Tai tiek. Dėl tepalų, aš visgi kažkodėl įsivaizduoju, kad jei keist juos kas 10-15kkm, tai toj vietoj nebus jokių problemų, ką bepiltum. On 07/06/2011 10:00 PM, Vitas wrote: > Na yra pvz Peugeot naudoja DPF sistemà kur karts nuo karto ápurðkiama > ðlapalo "Ad-Blue" á kurà, kuris atesit sumaþina suodþiø uþsidegimo > temperatûra, todël jie greièiau sudega ir nesikaupia filtre. Kitas bûdas yra > karts nuo karto sukelti deginiø temperatûra iki 600C, kuomet sudega suodþiai > filtre. > O ðiuo mazdos atveju yra iðmetimo ciklo metu ápurðkiama degalø su tikslu, > kad jie uþsidegtø prie filtro ir iðdegintø já, bet nutinka taip, kad dalis > kuro patenka á karterá, todël tepalo daugëja ir net ant matuoklës yra þymë X > kuomet iki jos prikyla tepalas, tuomet jau BÛTINAI reikia keisti. Negano to, > jei nenaudojamas specealus ACEA C1 standarto tepalas, tuomet susidaro tokie > terðalai kaip tame pvz, uþkemða tepalo paëmimà ir toliau kas bûna jau > matët.. > >> ta prasme, netobula? O kokia yra tobula? Ir apskritai, prie ko ten >> priedai? >> >> >> Èia kaip suprantu tepalo paëmimas - prie ko ten DPF'as? Tepalus reikia >> normaliais intervalais keist ir bus OK. > >