Tema: Re: Mazda 6 dyzeliniai varkliai
Autorius: va
Data: 2011-07-06 22:35:08
Sakai salonas ergonomiskas ir netgi pusetina garso izoliacija? :) Siuo 
atzvilgiu Mazda 6, sakyciau, izoliacijos neturi visiskai, o salonui su jo 
ergonomika butu galima rasyt ne daugiau 3-ju (senovineje sistemoje)...


"Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message 
news:iv2465$e98$1@trimpas.omnitel.net...
> Papildysiu.
> Apie variklius be DPF (iki 2005 metu) kazko blogo pasakyti labai negalima. 
> O naujesniuose su DPF naudojama ganetinai netobula, be priedu,  DPF 
> isvalymo sistema su savo visomis neigiamomis pasekmemis, reikia pilti 
> specialų tepala, sekti tepalo lygį, stengis vis pasivazineti didesniais 
> atstumais, kad įvyktų regeneracija ir t.t. Priesingu atveju kas būna 
> galima pailiustruoti:
> http://www.mazda6forums.co.uk/forum/index.php/topic,1289.0.html
>
> Vaziuoke daugiasvirte pakaba, viskas kaip ir ok, silpna vieta 
> stabilizatoriaus įvorės, bet jos kainuoja 7-50LT, pakeisti nėra sunku, 
> taip kad gal didelės bėdos ir nėra.
>
> Salonas labai tvarkingas, viskas išdėliota ergonimiškai, garso izoliacija 
> pusėtina.
>
> Kėbulas. Rūdyja tragiškai. Visur kur tik įmanoma.
>
> Visumoje tai neblogas automobilis, pats jau 5 metai eksplotuoju. 
> Nuvažiuota arti 200 tkm.
>
>> Variklis Mazdos, kuro sistema Denso. Toyota'os berods irgi DENSO, tai > 
>> karts nuo karto pasigirsta, kad purkštukai neamžini...
>>
>> On 07/06/2011 05:42 PM, Velnias wrote:
>>> Kas zino kieno tie 2.0 dyzeliai yra Mazdose 6? Pacios Mazdos, Fordo ar
>>> dar kieno? Kokiomis problemomis jie skundziasi, kaip patikimumas? Kaip
>>> pati masina be rudijimo kokiu dar tipiniu bedu turi?
>>
>
>