Sakai salonas ergonomiskas ir netgi pusetina garso izoliacija? :) Siuo atzvilgiu Mazda 6, sakyciau, izoliacijos neturi visiskai, o salonui su jo ergonomika butu galima rasyt ne daugiau 3-ju (senovineje sistemoje)... "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message news:iv2465$e98$1@trimpas.omnitel.net... > Papildysiu. > Apie variklius be DPF (iki 2005 metu) kazko blogo pasakyti labai negalima. > O naujesniuose su DPF naudojama ganetinai netobula, be priedu, DPF > isvalymo sistema su savo visomis neigiamomis pasekmemis, reikia pilti > specialų tepala, sekti tepalo lygį, stengis vis pasivazineti didesniais > atstumais, kad įvyktų regeneracija ir t.t. Priesingu atveju kas būna > galima pailiustruoti: > http://www.mazda6forums.co.uk/forum/index.php/topic,1289.0.html > > Vaziuoke daugiasvirte pakaba, viskas kaip ir ok, silpna vieta > stabilizatoriaus įvorės, bet jos kainuoja 7-50LT, pakeisti nėra sunku, > taip kad gal didelės bėdos ir nėra. > > Salonas labai tvarkingas, viskas išdėliota ergonimiškai, garso izoliacija > pusėtina. > > Kėbulas. Rūdyja tragiškai. Visur kur tik įmanoma. > > Visumoje tai neblogas automobilis, pats jau 5 metai eksplotuoju. > Nuvažiuota arti 200 tkm. > >> Variklis Mazdos, kuro sistema Denso. Toyota'os berods irgi DENSO, tai > >> karts nuo karto pasigirsta, kad purkštukai neamžini... >> >> On 07/06/2011 05:42 PM, Velnias wrote: >>> Kas zino kieno tie 2.0 dyzeliai yra Mazdose 6? Pacios Mazdos, Fordo ar >>> dar kieno? Kokiomis problemomis jie skundziasi, kaip patikimumas? Kaip >>> pati masina be rudijimo kokiu dar tipiniu bedu turi? >> > >