Zinau, kad reikia gerai pasipisti, kol randi auksaranki, kuris tvarkingai isima. Bet verta. On 07/07/2011 09:56 AM, Dainiushas wrote: > ne taip jis lengvai išsimeta... > > On 07/07/2011 09:13 AM, infernal wrote: >> Mesk velniop ta DPF, maziau problemu bus ir kuro maziau ims. >> >> >> On 07/06/2011 07:57 PM, Vitas wrote: >>> Papildysiu. >>> Apie variklius be DPF (iki 2005 metu) kazko blogo pasakyti labai >>> negalima. O >>> naujesniuose su DPF naudojama ganetinai netobula, be priedu, DPF >>> isvalymo >>> sistema su savo visomis neigiamomis pasekmemis, reikia pilti specialø >>> tepala, sekti tepalo lygá, stengis vis pasivazineti didesniais >>> atstumais, >>> kad ávyktø regeneracija ir t.t. Priesingu atveju kas bûna galima >>> pailiustruoti: >>> http://www.mazda6forums.co.uk/forum/index.php/topic,1289.0.html >>> >>> Vaziuoke daugiasvirte pakaba, viskas kaip ir ok, silpna vieta >>> stabilizatoriaus ávorës, bet jos kainuoja 7-50LT, pakeisti nëra sunku, >>> taip >>> kad gal didelës bëdos ir nëra. >>> >>> Salonas labai tvarkingas, viskas iðdëliota ergonimiðkai, garso >>> izoliacija >>> pusëtina. >>> >>> Këbulas. Rûdyja tragiðkai. Visur kur tik ámanoma. >>> >>> Visumoje tai neblogas automobilis, pats jau 5 metai eksplotuoju. >>> Nuvaþiuota >>> arti 200 tkm. >>> >>>> Variklis Mazdos, kuro sistema Denso. Toyota'os berods irgi DENSO, tai> >>>> karts nuo karto pasigirsta, kad purkðtukai neamþini... >>>> >>>> On 07/06/2011 05:42 PM, Velnias wrote: >>>>> Kas zino kieno tie 2.0 dyzeliai yra Mazdose 6? Pacios Mazdos, Fordo ar >>>>> dar kieno? Kokiomis problemomis jie skundziasi, kaip patikimumas? Kaip >>>>> pati masina be rudijimo kokiu dar tipiniu bedu turi? >>>> >>> >>> >> >