On Thu, 07 Jul 2011 10:31:27 +0300, Dainiushas wrote: > o čia jau nebūčiau toks tikras. Nes daug metų važinėjo mašinos su > paprastais smagračiais ir niekas jose neklero Daug metu ir varikliai buvo kitaip patiuninti. Pvz galima gerokai apdrozt alkuninio svarscius kad butu lengvesnis. Dabar jau (rimtuose, o ne PR'iniuose) techniniuose zurnaluose visokie inzinieriai peza, kad dabartiniai dvimasiai smagraciai jau nebepavezha to ka gali motoristai. O kad "neklero" tai visai ne faktas. Tiesiog gamintojai buvo priversti palikt daugiau atsargos. Beje, toks bnv i savo "efficientdynamic" deda naujo tipo juokingus smagracius su svytuokle tuo ~500rpm nuleisdamas darbinio apsuku diapazono apacia. Lietuviska metodika zinoma butu "aj, nx ce reikia". -- kthxbai.