Tema: Re: Mazda 6 dyzeliniai varkliai
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-07-07 09:56:17
ne taip jis lengvai išsimeta...

On 07/07/2011 09:13 AM, infernal wrote:
> Mesk velniop ta DPF, maziau problemu bus ir kuro maziau ims.
>
>
> On 07/06/2011 07:57 PM, Vitas wrote:
>> Papildysiu.
>> Apie variklius be DPF (iki 2005 metu) kazko blogo pasakyti labai
>> negalima. O
>> naujesniuose su DPF naudojama ganetinai netobula, be priedu, DPF isvalymo
>> sistema su savo visomis neigiamomis pasekmemis, reikia pilti specialø
>> tepala, sekti tepalo lygá, stengis vis pasivazineti didesniais atstumais,
>> kad ávyktø regeneracija ir t.t. Priesingu atveju kas bûna galima
>> pailiustruoti:
>> http://www.mazda6forums.co.uk/forum/index.php/topic,1289.0.html
>>
>> Vaziuoke daugiasvirte pakaba, viskas kaip ir ok, silpna vieta
>> stabilizatoriaus ávorës, bet jos kainuoja 7-50LT, pakeisti nëra sunku,
>> taip
>> kad gal didelës bëdos ir nëra.
>>
>> Salonas labai tvarkingas, viskas iðdëliota ergonimiðkai, garso izoliacija
>> pusëtina.
>>
>> Këbulas. Rûdyja tragiðkai. Visur kur tik ámanoma.
>>
>> Visumoje tai neblogas automobilis, pats jau 5 metai eksplotuoju.
>> Nuvaþiuota
>> arti 200 tkm.
>>
>>> Variklis Mazdos, kuro sistema Denso. Toyota'os berods irgi DENSO, tai>
>>> karts nuo karto pasigirsta, kad purkðtukai neamþini...
>>>
>>> On 07/06/2011 05:42 PM, Velnias wrote:
>>>> Kas zino kieno tie 2.0 dyzeliai yra Mazdose 6? Pacios Mazdos, Fordo ar
>>>> dar kieno? Kokiomis problemomis jie skundziasi, kaip patikimumas? Kaip
>>>> pati masina be rudijimo kokiu dar tipiniu bedu turi?
>>>
>>
>>
>