ne taip jis lengvai išsimeta... On 07/07/2011 09:13 AM, infernal wrote: > Mesk velniop ta DPF, maziau problemu bus ir kuro maziau ims. > > > On 07/06/2011 07:57 PM, Vitas wrote: >> Papildysiu. >> Apie variklius be DPF (iki 2005 metu) kazko blogo pasakyti labai >> negalima. O >> naujesniuose su DPF naudojama ganetinai netobula, be priedu, DPF isvalymo >> sistema su savo visomis neigiamomis pasekmemis, reikia pilti specialø >> tepala, sekti tepalo lygá, stengis vis pasivazineti didesniais atstumais, >> kad ávyktø regeneracija ir t.t. Priesingu atveju kas bûna galima >> pailiustruoti: >> http://www.mazda6forums.co.uk/forum/index.php/topic,1289.0.html >> >> Vaziuoke daugiasvirte pakaba, viskas kaip ir ok, silpna vieta >> stabilizatoriaus ávorës, bet jos kainuoja 7-50LT, pakeisti nëra sunku, >> taip >> kad gal didelës bëdos ir nëra. >> >> Salonas labai tvarkingas, viskas iðdëliota ergonimiðkai, garso izoliacija >> pusëtina. >> >> Këbulas. Rûdyja tragiðkai. Visur kur tik ámanoma. >> >> Visumoje tai neblogas automobilis, pats jau 5 metai eksplotuoju. >> Nuvaþiuota >> arti 200 tkm. >> >>> Variklis Mazdos, kuro sistema Denso. Toyota'os berods irgi DENSO, tai> >>> karts nuo karto pasigirsta, kad purkðtukai neamþini... >>> >>> On 07/06/2011 05:42 PM, Velnias wrote: >>>> Kas zino kieno tie 2.0 dyzeliai yra Mazdose 6? Pacios Mazdos, Fordo ar >>>> dar kieno? Kokiomis problemomis jie skundziasi, kaip patikimumas? Kaip >>>> pati masina be rudijimo kokiu dar tipiniu bedu turi? >>> >> >> >