esi tuo tikras? nzn konkreciai kap pas primera, bet buna ir kitokiu suportu. kur is kitos puses slepiasi reguliavimo varztas, ir ji atsukus (issukus i isore iki "atsiremia") cilindiukas graziai pirstais susipaudzia, nieko sukt nereik. O sukant ir spaudziant- nieko nebus, nebet pavyks sugadinti ka nors... "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:iv3l9m$gfh$1@trimpas.omnitel.net... > jei tai su integruotu rankinio stabdžio mechanizmu - reikia spaust ir > sukt pagal laikrodžio rodyklę vienu metu. > > Galima iš parankinių priemonių ką nors suimprovizuot, kokios nors > plokštelės su skyle ir varžto su veržlę ar pan. Senoviškas dviračio > universalus raktas, tas skardinis su daug skylių, gerai tinka :). > > On 07/07/2011 08:13 AM, Donatas wrote: >> Masina Nissan Primera universalas , ~1995, nusibaige galiniu ratu stabdziu >> kaladeles,isardzius viska pavyko atsukti , bet nesugebejau suspausti >> cilindriuko (bandyta uzkisus lausti , spausti su replemis ir pan.) . Kad jis >> islenda tai faktas - nuemus kaladeles likusi stabdymo sluoksni , sekmingai >> buvo suspaustos ploksteles, bet atgal niekaip. Kiek maciau internete ir >> spec. irankiai sustumti, bet kyla klausimas , ar tikrai padetu ir jie (tada >> varau i servisa) ar jau reiks keisti visa cilindro bloka. >> >