bbž, gal ir būna, bet kiek teko matyt, tame tarpe ir visokiose japoškėse, tai vis susukami. On 07/07/2011 10:15 AM, pjezo wrote: > esi tuo tikras? > nzn konkreciai kap pas primera, bet buna ir kitokiu suportu. > kur is kitos puses slepiasi reguliavimo varztas, ir ji atsukus (issukus i isore iki "atsiremia") cilindiukas graziai pirstais susipaudzia, nieko sukt nereik. > O sukant ir spaudziant- nieko nebus, nebet pavyks sugadinti ka nors... > > > "Dainiushas"<skirdain@gmail.com> wrote in message news:iv3l9m$gfh$1@trimpas.omnitel.net... >> jei tai su integruotu rankinio stabdžio mechanizmu - reikia spaust ir >> sukt pagal laikrodžio rodyklę vienu metu. >> >> Galima iš parankinių priemonių ką nors suimprovizuot, kokios nors >> plokštelės su skyle ir varžto su veržlę ar pan. Senoviškas dviračio >> universalus raktas, tas skardinis su daug skylių, gerai tinka :). >> >> On 07/07/2011 08:13 AM, Donatas wrote: >>> Masina Nissan Primera universalas , ~1995, nusibaige galiniu ratu stabdziu >>> kaladeles,isardzius viska pavyko atsukti , bet nesugebejau suspausti >>> cilindriuko (bandyta uzkisus lausti , spausti su replemis ir pan.) . Kad jis >>> islenda tai faktas - nuemus kaladeles likusi stabdymo sluoksni , sekmingai >>> buvo suspaustos ploksteles, bet atgal niekaip. Kiek maciau internete ir >>> spec. irankiai sustumti, bet kyla klausimas , ar tikrai padetu ir jie (tada >>> varau i servisa) ar jau reiks keisti visa cilindro bloka. >>> >>