tai apie ka as ir kalbu... dirbt gal ir dirba, bet duonos rieke ir ta supelijus gali teiseiti paskui... "miegapele" <svinas69@gmail.comm> wrote in message news:iv6a5b$40o$1@trimpas.omnitel.net... > dirba ir sekmingai. tiesa ne lt. paskambina, paklausia, pasakai kaina ir > jei nepatina ieskokis kitur as uz duonos rieke nesiruosiu dirbti. jei > sudarankiam to gana cia jau ju reikalas. deja jei darba darai gerai kitur > nelabai kas iesko nes zino jog nereikes po to galvos sukti del visokiu > nesamoniu. > > > > > "Renookas" <vytautas_trinti_@hitra-istrinti.lt> wrote in message > news:iv699s$2qi$1@trimpas.omnitel.net... >> tu cia rimtai ar juokauji? >> >> 30 Lt uz rata tai yra 24,79 Lt be PVM. Skaiciuojam toliau, tau patept >> vario tepalo? Ar iskaiciuoti papildomai? Ne, negalima, plesikais >> isvadins... suporta isardyt surinkt, nuo masinos nuimti uzdeti, kaladeles >> pakeisti, nu nemanau kad spes meistras per 20 minuciu. Arba tikrai >> mazdaug isemiau idejau ir vaziuok is cia. Bet mes kalbam apie normalu >> darba, suporto perinkima ir kaladeliu pakeitima. >> >> pagal tokia matematika arba meistras turi uzdirbti minimuma per menesi ir >> ne daugiau, arba nemoketi jokiu mokesciu ir gink dieve jis negali >> nuomotis patalpu ar taupyti naujai irangai, nes tokiu atveju totalus >> bankrotas. >> >> "Roberto" <gmt@gmail.com> wrote in message >> news:iv4vjb$3ni$1@trimpas.omnitel.net... >>> Max 30lt (uz rata) uz butent toki darba. O uz pvz priekiniu kaladeliu >>> keitima (kur paprastai susipaudziantys cilindrukai), tai max 20lt(uz abi >>> puses)! Ir nepasakokit pasaku ,kiek daug darbo tokiai procedurai, uz >>> kuria ima ~50lt(uz abu ratus). >>> "Renookas" <vytautas_trinti_@hitra- .lt> wrote in message >>> news:iv47rj$9mu$1@trimpas.omnitel.net... >>>> gal gali pasakyti kiek uz darba turetu buti? Pakeisti kaladeles ir >>>> cilindriukus perrinkti? Na tiesiog nesikarsciuojant, paprastai ivardink >>>> kiek tau atrodo normalu. KAd nekiltu papildomu klausimu, kalbam apie >>>> viena rata >>>> >>>> "Roberto" <gmt@gmail.com> wrote in message >>>> news:iv3skl$q7c$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> eiktu nx su tais 200lt uz darba. Pasiusciau nx iskarto tave jai >>>>> pasakytum tokia kaina. O jai ka turetum pries , tai dar per ausis >>>>> gautum. Tau ka, perinkt cilindruka daug laiko uztrunka, nori pasakyti? >>>>> Ir prilygini ta darba ciut ne kosminem technologijomis :D Oluchas, >>>>> visai ahuiel. Per valandziuke nori 200lt uzdirbti? O be je, >>>>> normaliose valstybese nereikia "arti" pusantros savaites ,kad uzdirbt >>>>> tuos 200 pinigu! >>>>> "miegapele" <svinas69@gmail.comm> wrote in message >>>>> news:iv3rnc$p6k$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> matai jei klientas nori uz 50 lt tai tik suspausti ir iseina. o jei >>>>>> normaliai tai visi 200 gausis. Todel normaliose valstybese, kur >>>>>> klientas svarbiau, niekas neuzsiima tokia chaltura kaip disku >>>>>> tekinimu, ar cilindziuku mankstinimu. keicia ir saskaita raso. >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message >>>>>> news:iv3qeh$nda$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> :D >>>>>>> >>>>>>> jie tau ka- net rudziu nenuvale sugrudo cilindriukus atgal? >>>>>>> nu tai draugiskas patarimas (tiksliau 3): >>>>>>> - eini pirktis stabdziu skyscio, veziojiesi ji nuolatos, prireiks ir >>>>>>> apsidziaugsi turedamas, >>>>>>> - pradedi ieskotis normalaus serviso ir remkomplektu suportams, >>>>>>> - pamirsti kelia i ta "servisa" kur surudijusius cilindrs atgal >>>>>>> sugrudo... >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> p.s. va, po panasiu bajeriu pradejau viska ka tik imanoma pats >>>>>>> remontuotis, bo b_ nervas nelaiko kai pamatai kaip "sutvarke" masina >>>>>>> ir da isverte veizolus aikina koki anys geri meistrai.... >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "Donatas" <ddonatas@freemail.lt> wrote in message >>>>>>> news:iv3oge$kp2$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> , nes spausti ten labai sudetinga >>>>>>>> , o dar ir sukti vienu metu... jei butu viskas nauja tada taip , >>>>>>>> bet kai >>>>>>>> rudziu nemazai... >>>>>>>> >>>>>>>> -- >>>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >>> >>> >> >> > >