On 07/08/2011 10:36 AM, Roberto wrote: > Pritariu! + ir dar labai nepatinka, kai pats stovi prie auto kol vyksta > remontas :) nu as irgi nemegstu kai kasnors stovi uz nugaros kai dirbu. bet siuo atveju tai ne is gero gyvenimo atsirades reiskinys. n kartu uzsirovus ant shudarankiu nebelieka praktiskai pasitikejimo niekuo. todel ir stangiuosi viska pats remontuotis kiek imanoma, kolkas pasiteisina. pvz. gerbiamo Renooko hitra servise paeme 40 Lt uz diagnostika, nors jos nepadre, kazkiek paeme uz oro filtro pakeitima, nors jo nepakeite. plius dar kruva nesamoniu pridare. viska neigia, tipo atvaziuok, padarysim, pataisysim. o koks tikslas? juk du jo meistrai stovedami ir ziuredami i nesivedancia masina kaltino lambda zonda. poto sake isvis cia viskas gerai, taip ir turi buti:) shudarankiu gauja ir tiek, zmonem laika gaisina, bapkes ima, o naudos is ju jokios. reik debilui but kad dar antra karta pas tokius vaziuot. > "CodeC"<co@co.co> wrote in message news:iv6bm6$5t5$1@trimpas.omnitel.net... >> On 07/08/2011 10:28 AM, Roberto wrote: >> >>> tokiu loxatronu servisu ir dar antireklama daryti kuo didesne! >> >> taigi cia patys puse faunos ale 'servisu vadovai'. nepatinka jiems >> antireklama ir kazka suprantantys klientai, oj kaip nepatinka ;) >> > > >