as toki radau pas SAAB 9000, pas ka dar toks gali but- nzn.... "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:iv3mm6$i5u$3@trimpas.omnitel.net... > bbž, gal ir būna, bet kiek teko matyt, tame tarpe ir visokiose > japoškėse, tai vis susukami. > > On 07/07/2011 10:15 AM, pjezo wrote: >> esi tuo tikras? >> nzn konkreciai kap pas primera, bet buna ir kitokiu suportu. >> kur is kitos puses slepiasi reguliavimo varztas, ir ji atsukus (issukus i isore iki "atsiremia") cilindiukas graziai pirstais susipaudzia, nieko sukt nereik. >> O sukant ir spaudziant- nieko nebus, nebet pavyks sugadinti ka nors... >> >> >> "Dainiushas"<skirdain@gmail.com> wrote in message news:iv3l9m$gfh$1@trimpas.omnitel.net... >>> jei tai su integruotu rankinio stabdžio mechanizmu - reikia spaust ir >>> sukt pagal laikrodžio rodyklę vienu metu. >>> >>> Galima iš parankinių priemonių ką nors suimprovizuot, kokios nors >>> plokštelės su skyle ir varžto su veržlę ar pan. Senoviškas dviračio >>> universalus raktas, tas skardinis su daug skylių, gerai tinka :). >>> >>> On 07/07/2011 08:13 AM, Donatas wrote: >>>> Masina Nissan Primera universalas , ~1995, nusibaige galiniu ratu stabdziu >>>> kaladeles,isardzius viska pavyko atsukti , bet nesugebejau suspausti >>>> cilindriuko (bandyta uzkisus lausti , spausti su replemis ir pan.) . Kad jis >>>> islenda tai faktas - nuemus kaladeles likusi stabdymo sluoksni , sekmingai >>>> buvo suspaustos ploksteles, bet atgal niekaip. Kiek maciau internete ir >>>> spec. irankiai sustumti, bet kyla klausimas , ar tikrai padetu ir jie (tada >>>> varau i servisa) ar jau reiks keisti visa cilindro bloka. >>>> >>> >