Turiu B5 TDI 81kW cipuota i 97kw ir 300Nm, sankaba laiko, turbina jokiu problemu, sanaudos vaziuojant autostrada sumazejo 0.5l, mieste jama maziau kokiu 0.5+l, bet sunku atsispirt 300Nm prie 2K rpm, jokiu problemu neatsitinka jeigu nauduojama su galva, t.y. keist tepla laiku ir rinktis ne pigu, palakscius duot laisvai padirbet varikliui. jau praminiau 8.000km po chipo (vimota programavo, vadinama remapa dare), kiti kolegos jau antri metai laksto be jokiu nusiskundimu, nebent dar noret padidint galia, pripranti po keliu savaiciu ir norisi dar :) "astuntas" <4spam@google.lt> wrote in message news:gv48qn$57o$1@trimpas.omnitel.net... > kokios mintys apie visokiu tdi chipavima :) ? vieni sako, kad motoras ir > turbina paskaiciuoti ant tam tikru apkrovu ir apsuku, jas pakeitus mazeja > resursas. kiti sako, kad mechanine dalis visu varikliu vienoda, skiriasi > tik valdymas, ir tie didesni kilowatai - tai tik triukas kaip is zmogaus > paimt daugiau pinigu perkant nauja masina. dabar paprasti zmones ismoko > perprogramuot kompa, ir padideja tie kilovatai .. > > kazkaip neteko girdet, kad nuo chipavimo labiau linktu turbinos ar patys > varikliai. kokia jusu patirtis ? kad vaziuoja geriau tai zinau, klausiu > kaip laiko po chipavimo :) > > ps, kad butu ramu visiem - pats vaziuoju su dujom :) > > > __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus > signature database 4054 (20090505) __________ > > The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. > > http://www.eset.com > > > >