Iš to, ką pasakojo kolega iš savo patyrimo, tai paprastai čipuota mašina nelaikoma savo rankose tiek laiko, kad pasireikštų resurso problemos. O ans dar dažnai atsiremia į aptarnavimą. Jei toks autosas keliauja į atsakingo entuziasto rankas - priežiūra gali būti išlaikoma tinkamame lygmenyje, resursui minimum problemų. Dėl mechaninės dalies - daug kas priklauso nuo konkrečios kombinacijos ir ką gamintojas optimizavo. Senai optimizuodavo mažiau, dabar spaudžia daugiau eš iš vaško, tolerancijos mažesnės. "Swift" <per_daug@spamo.lt> wrote in message news:gv4e1m$bjv$1@trimpas.omnitel.net... > na priklausomai kaip vaziuosi, bet imho kad resursas mazes... na nebuna > nemokamo surio gi :) > > > isskirus kai tas pats varyklis del tam tikru priezasciu buna skirtingu > galingumu defaulte... > > > > "astuntas" <4spam@google.lt> wrote in message > news:gv48qn$57o$1@trimpas.omnitel.net... >> kokios mintys apie visokiu tdi chipavima :) ? vieni sako, kad motoras ir >> turbina paskaiciuoti ant tam tikru apkrovu ir apsuku, jas pakeitus mazeja >> resursas. kiti sako, kad mechanine dalis visu varikliu vienoda, skiriasi >> tik valdymas, ir tie didesni kilowatai - tai tik triukas kaip is zmogaus >> paimt daugiau pinigu perkant nauja masina. dabar paprasti zmones ismoko >> perprogramuot kompa, ir padideja tie kilovatai .. >> >> kazkaip neteko girdet, kad nuo chipavimo labiau linktu turbinos ar patys >> varikliai. kokia jusu patirtis ? kad vaziuoja geriau tai zinau, klausiu >> kaip laiko po chipavimo :) >> >> ps, kad butu ramu visiem - pats vaziuoju su dujom :) >> >> >> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus >> signature database 4054 (20090505) __________ >> >> The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. >> >> http://www.eset.com >> >> >> >> > >