Tema: Re: chip tuning
Autorius: Vasaris
Data: 2009-05-21 23:54:23
Iš to, ką pasakojo kolega iš savo patyrimo, tai paprastai čipuota mašina 
nelaikoma savo rankose tiek laiko, kad pasireikštų resurso problemos. O ans 
dar dažnai atsiremia į aptarnavimą. Jei toks autosas keliauja į atsakingo 
entuziasto rankas - priežiūra gali būti išlaikoma tinkamame lygmenyje, 
resursui minimum problemų. Dėl mechaninės dalies - daug kas priklauso nuo 
konkrečios kombinacijos ir ką gamintojas optimizavo. Senai optimizuodavo 
mažiau, dabar spaudžia daugiau eš iš vaško, tolerancijos mažesnės.

"Swift" <per_daug@spamo.lt> wrote in message 
news:gv4e1m$bjv$1@trimpas.omnitel.net...
> na priklausomai kaip vaziuosi, bet imho kad resursas mazes... na nebuna 
> nemokamo surio gi :)
>
>
> isskirus kai tas pats varyklis del tam tikru priezasciu buna skirtingu 
> galingumu defaulte...
>
>
>
> "astuntas" <4spam@google.lt> wrote in message 
> news:gv48qn$57o$1@trimpas.omnitel.net...
>> kokios mintys apie visokiu tdi chipavima :) ? vieni sako, kad  motoras ir 
>> turbina paskaiciuoti ant tam tikru apkrovu ir apsuku, jas pakeitus mazeja 
>> resursas. kiti sako, kad mechanine dalis visu varikliu vienoda, skiriasi 
>> tik valdymas, ir tie didesni kilowatai - tai tik triukas kaip is zmogaus 
>> paimt daugiau pinigu perkant nauja masina. dabar paprasti zmones ismoko 
>> perprogramuot kompa, ir padideja tie kilovatai ..
>>
>> kazkaip neteko girdet, kad nuo chipavimo labiau linktu turbinos ar patys 
>> varikliai. kokia jusu patirtis ? kad vaziuoja geriau tai zinau, klausiu 
>> kaip laiko po chipavimo :)
>>
>> ps, kad butu ramu visiem - pats vaziuoju su dujom :)
>>
>>
>> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus 
>> signature database 4054 (20090505) __________
>>
>> The message was checked by ESET NOD32 Antivirus.
>>
>> http://www.eset.com
>>
>>
>>
>>
>
>