Tai cia visi mano kad ju vezimai su 300K+ rida tik del to ir luzta.... "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:gvetdr$kqd$1@trimpas.omnitel.net... > manau, tikrai smagratis mire ne del tu 10% prieaugio > > > "Swift" <per_daug@spamo.lt> wrote in message > news:gv98al$ja$1@trimpas.omnitel.net... >> mano asmenine patirtis: golf V 2.0TDI 140Ag/320Nm, po perprogramavimo - >> 163ag/350Nm - dumingumas visai nedaug padidejo. >> >> masinos rida, kai buvo daromas reprogramingas apie 50 ar 60 kkm, as ja >> turejau nuo naujos, tai visa laika saziningai visas aptarnavimas daromas >> buvo. Isvazinejau apie metus po chipo, biski daugiau gal, priziurejau >> labai labai :) >> bet: po 4 menesiu smagratis ATE :) garantija pakeite, pasake kad >> niuuu situ varykliu beda biski.... bet jau dedam smagrati su updaitu - >> laikYs.... realiai dar po 6 men vel parejo.... iki garantijos pabaigos >> like buvo 2 savaites :) na pakeite. bet as jau su ta masina >> atsisvekinau, tik maciau kazkas VLN vazineja :D >> >> >> Tai nereiskia, kad butent nuo perprogramavimo susivare, tiesiog >> isryskejo silpna vieta gal. >> >> Tam kad apkrauti varykli, pavaru deze, uztenka pradedant vaziuoti duodi >> daugaiu gazo, ir tas sukimo momentas padaro savo :) o iki 4-5krpm sukti >> nebutina :) >> >> >> "Vasaris" <paklausk@ir.gausi> wrote in message >> news:gv4f1v$cm7$1@trimpas.omnitel.net... >>> Iš to, ką pasakojo kolega iš savo patyrimo, tai paprastai čipuota mašina >>> nelaikoma savo rankose tiek laiko, kad pasireikštų resurso problemos. O >>> ans dar dažnai atsiremia į aptarnavimą. Jei toks autosas keliauja į >>> atsakingo entuziasto rankas - priežiūra gali būti išlaikoma tinkamame >>> lygmenyje, resursui minimum problemų. Dėl mechaninės dalies - daug kas >>> priklauso nuo konkrečios kombinacijos ir ką gamintojas optimizavo. Senai >>> optimizuodavo mažiau, dabar spaudžia daugiau eš iš vaško, tolerancijos >>> mažesnės. >>> >>> "Swift" <per_daug@spamo.lt> wrote in message >>> news:gv4e1m$bjv$1@trimpas.omnitel.net... >>>> na priklausomai kaip vaziuosi, bet imho kad resursas mazes... na nebuna >>>> nemokamo surio gi :) >>>> >>>> >>>> isskirus kai tas pats varyklis del tam tikru priezasciu buna skirtingu >>>> galingumu defaulte... >>>> >>>> >>>> >>>> "astuntas" <4spam@google.lt> wrote in message >>>> news:gv48qn$57o$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> kokios mintys apie visokiu tdi chipavima :) ? vieni sako, kad motoras >>>>> ir turbina paskaiciuoti ant tam tikru apkrovu ir apsuku, jas pakeitus >>>>> mazeja resursas. kiti sako, kad mechanine dalis visu varikliu vienoda, >>>>> skiriasi tik valdymas, ir tie didesni kilowatai - tai tik triukas kaip >>>>> is zmogaus paimt daugiau pinigu perkant nauja masina. dabar paprasti >>>>> zmones ismoko perprogramuot kompa, ir padideja tie kilovatai .. >>>>> >>>>> kazkaip neteko girdet, kad nuo chipavimo labiau linktu turbinos ar >>>>> patys varikliai. kokia jusu patirtis ? kad vaziuoja geriau tai zinau, >>>>> klausiu kaip laiko po chipavimo :) >>>>> >>>>> ps, kad butu ramu visiem - pats vaziuoju su dujom :) >>>>> >>>>> >>>>> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus >>>>> signature database 4054 (20090505) __________ >>>>> >>>>> The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. >>>>> >>>>> http://www.eset.com >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >> >> > >