Tema: Re: chip tuning
Autorius: Zah
Data: 2009-05-26 11:06:31
Tai cia visi mano kad ju vezimai su 300K+ rida tik del to ir luzta....

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
news:gvetdr$kqd$1@trimpas.omnitel.net...
> manau, tikrai smagratis mire ne del tu 10% prieaugio
>
>
> "Swift" <per_daug@spamo.lt> wrote in message 
> news:gv98al$ja$1@trimpas.omnitel.net...
>> mano asmenine patirtis:  golf V 2.0TDI 140Ag/320Nm, po perprogramavimo - 
>> 163ag/350Nm  - dumingumas visai nedaug padidejo.
>>
>> masinos rida, kai buvo daromas reprogramingas apie 50 ar 60 kkm, as ja 
>> turejau nuo naujos, tai visa laika saziningai visas aptarnavimas daromas 
>> buvo.  Isvazinejau apie metus po chipo, biski daugiau gal, priziurejau 
>> labai labai :)
>> bet:    po 4 menesiu smagratis ATE :)  garantija pakeite, pasake kad 
>> niuuu situ varykliu beda biski....  bet jau dedam smagrati su updaitu - 
>> laikYs.... realiai dar po 6 men vel parejo.... iki garantijos pabaigos 
>> like buvo 2 savaites :)     na pakeite.  bet as jau su ta masina 
>> atsisvekinau, tik maciau kazkas VLN vazineja :D
>>
>>
>> Tai nereiskia, kad butent nuo perprogramavimo susivare,  tiesiog 
>> isryskejo silpna vieta gal.
>>
>> Tam kad apkrauti varykli, pavaru deze, uztenka pradedant vaziuoti duodi 
>> daugaiu gazo, ir tas sukimo momentas padaro savo :)  o iki 4-5krpm sukti 
>> nebutina :)
>>
>>
>> "Vasaris" <paklausk@ir.gausi> wrote in message 
>> news:gv4f1v$cm7$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Iš to, ką pasakojo kolega iš savo patyrimo, tai paprastai čipuota mašina 
>>> nelaikoma savo rankose tiek laiko, kad pasireikštų resurso problemos. O 
>>> ans dar dažnai atsiremia į aptarnavimą. Jei toks autosas keliauja į 
>>> atsakingo entuziasto rankas - priežiūra gali būti išlaikoma tinkamame 
>>> lygmenyje, resursui minimum problemų. Dėl mechaninės dalies - daug kas 
>>> priklauso nuo konkrečios kombinacijos ir ką gamintojas optimizavo. Senai 
>>> optimizuodavo mažiau, dabar spaudžia daugiau eš iš vaško, tolerancijos 
>>> mažesnės.
>>>
>>> "Swift" <per_daug@spamo.lt> wrote in message 
>>> news:gv4e1m$bjv$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> na priklausomai kaip vaziuosi, bet imho kad resursas mazes... na nebuna 
>>>> nemokamo surio gi :)
>>>>
>>>>
>>>> isskirus kai tas pats varyklis del tam tikru priezasciu buna skirtingu 
>>>> galingumu defaulte...
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> "astuntas" <4spam@google.lt> wrote in message 
>>>> news:gv48qn$57o$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> kokios mintys apie visokiu tdi chipavima :) ? vieni sako, kad  motoras 
>>>>> ir turbina paskaiciuoti ant tam tikru apkrovu ir apsuku, jas pakeitus 
>>>>> mazeja resursas. kiti sako, kad mechanine dalis visu varikliu vienoda, 
>>>>> skiriasi tik valdymas, ir tie didesni kilowatai - tai tik triukas kaip 
>>>>> is zmogaus paimt daugiau pinigu perkant nauja masina. dabar paprasti 
>>>>> zmones ismoko perprogramuot kompa, ir padideja tie kilovatai ..
>>>>>
>>>>> kazkaip neteko girdet, kad nuo chipavimo labiau linktu turbinos ar 
>>>>> patys varikliai. kokia jusu patirtis ? kad vaziuoja geriau tai zinau, 
>>>>> klausiu kaip laiko po chipavimo :)
>>>>>
>>>>> ps, kad butu ramu visiem - pats vaziuoju su dujom :)
>>>>>
>>>>>
>>>>> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus 
>>>>> signature database 4054 (20090505) __________
>>>>>
>>>>> The message was checked by ESET NOD32 Antivirus.
>>>>>
>>>>> http://www.eset.com
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>
>